Vakantie stress

Om horloge gerelateerde vakantie stress te verminderen heb ik 2 tips:

1. Ga je naar Landal, Roompot of andersoortige locaties: neem gewoon mee wat je mooi vind;
  2. Ga je vliegen naar vage bestemmingen, of met de motor toeren, of backpacken, neem een SKX of zo’n plastic horloge (@anon50762135EV het merk is mij even ontschoten) mee.
3 likes

Een topsporter kan ook niet 4 jaar pieken!

Dus ik hoop dat er voldoende is geperiodiseerd om de kwaliteit van de prestatie te kunnen waarborgen…

Aramar bedoel je?

3 likes

Kijk, voor dit soort gelegenheden vind ik mijn Seiko SeaUrchin dus uitermate geschikt.
Niet duur, wel automaat, je mag ermee afwassen, douchen, zwemmen (100 m waterdicht), en als het beschadigd raakt of kwijt raakt is er niet veel aan de hand…
Je hebt een dag en datum aanduiding, wat op vakantie wel lekker is…

2 likes

ehhhh…

1 like

Wat een Paupertopics… ongelooflijk

4 likes

hoe deed jij dat eigenlijk met die Daytona om, in die privé villa op de Malediven?

gewoon dragen? ook tijdens de tochtjes met de Riva?

2 likes

Ik kan dit nu niet echt als een onvoorziene gebeurtenis zien, als je met een niet waterdicht horloge gaat duiken.

Eeeeh, of je nou op vakantie bent of niet, je mag ermee afwassen. Of je dat op vakantie doet is een tweede.
Landal heeft wellicht gewoon vaatwassers in de huisjes.

2 likes

haha

ik heb thuis geen vaatwasser dus ik mag die grap maken :wink:

1 like

Vertel eens @anon50762135EV had jij niet een verleden bij landal?:thinking:

2 likes

Nee ik ga eerst kijken wat er bij de verzekering te halen valt. Je kan het maar geregeld hebben zodat je daarna onbezonnen los kan gaan.

4 likes

Door de wildwaterbaan vandaag.
Not a single fuck was given

5 likes

Zit er wel een Rolex aan de andere kant? :upside_down_face:

2 likes

Haha pedante l…

4 likes

Mooie vintage. :thumbsup:

1 like

Lekker posh weer, heerlijk hoor. Ik denk dat je het zelfs bewust hebt gedaan voor dit topic :sunglasses:

5 likes

Lasteraar, de Posh Spice van dit forum.

Ide is Baby spice, jij bent Scary Spice en Johan is Sporty Spice.

Zelf ben ik meer een Backstreet Boy

5 likes
5 likes

En @red is dan Ginger Spice?

Ik zie mezelf wel een beetje als Klaasje…

1 like