Vakantie stress

Jaja, het gaat gebeuren. @pverstraten gaat een weekje Landallen. Maar welk horloge gaat mee?

Ik wil uiteraard een all-round beater, maar nu keert de reisverzekering maar max € 500,- schade uit als er iets gebeurt.

Is dit een reparatie van € 500,- (bijv. Full service als er zand in komt oid) of krijg je dan meteen te horen dat je niet zo’n duur horloge mee moet nemen en krijg je niks vergoed?

1 like

Of je sluit een kostbaarhedenverzekering af voor je horloges. Dan kun je elk horloge meenemen op vakantie.

Even de zoekfunctie gebruiken en je komt al 1 tegen :wink:.

Het is niet dat je te voet de Sahara moet doorkruisen of de Andes moet oversteken :neutral_face:

Dus ik zou zeggen, neem lekker mee wat je mee wil nemen :wink::+1:.

15 likes

Mijn Univé doorlopende reisverzekering keert alleen uit als het horloge onherstelbaar beschadigd is (Total loss dus) of bij verlies of diefstal. Heb er al eens gebruik van willen maken na een val, maar het horloge liep nog dus geen vergoeding.

Even een citaat uit de polisvoorwaarden:

Wij keren niet uit als u die spullen nog kunt gebruiken. Dus bijvoorbeeld bij:

Vlekken
Deuken
Krassen

Denk dat dat ook voor zand geldt :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Neem je toch lekker een goedkoop klokje mee?
En als er al zand in een horloge komt is het waarschijnlijk al een k@tding geweest.
Kun je alsnog de tijd zien verstrijken als zandloper.
Wat een wereldprobleem zeg.:anguished:

6 likes

Ik zie dat je een Tudor hebt. Doe je die toch lekker om! Die overleeft het strafkamp wel. :slight_smile:
Dit jaar heb ik mijn Tudor BB om gehad naar Normandië. Prima!
No worries en fijne vakantie !:+1:

2 likes

Ik denk dat je even je polisvoorwaarden moet lezen. Er is geen eenduidig antwoord op je vraag. Het verschilt van maatschappij tot maatschappij.

hehehe… wilde het zelf niet zeggen

sterkte …ehh… fijne vakantie @pverstraten !

3 likes

Dit is nou een vraag, waar ik nog nooit bij stil gestaan heb. Ik neem gewoon mee wat ik op dat moment wil, goedkoop of duur maakt daarbij niet uit.

Relax en geniet :sunglasses:

1 like

Net even gebeld met ABN. Voor hen maakt het niet uit wat voor schade het is, maar wel gemaximeerd op € 500,- met een eigen risico van € 50,-.

Voor de buitenshuis dekking all-risk geldt tot € 3000,- (opgehoogd) voor lijfsieraden en ook als de kids met de Sinn gaan duiken bijv… (Die niet wasserfest ist)…

Geen probleem dus hier. Wel weer eens goed om door te nemen…

1 like

Goed punt. Ik ga mijn verzekering ook maar eens bellen dan…

Veel plezier op blokhuttenkamp!

dat had ik lekker stil gehouden :upside_down:

6 likes

Zolang het huisje zich niet in het hooggebergte, woestijn of de poolcirkel bevindt zou ik lekker meenemen wat je mooi vindt.

1 like

Dat ik op vakantie ga? Of dat ik naar Landal ga…

Tja, je moet wat met 3 kids onder de 4…

1 like

A busy man. :thumbsup:

4 likes

Tja, goed zaad moet je zaaien hè

6 likes

3 likes

Zonder iemand aan te willen zetten tot verzekeringsfraude maar als je horloge ernstig beschadigd is maar men keert alleen uit als hij niet meer loopt dan geef je hem toch dat laatste zetje…

P.s. Ja ik weet dat dit net zo goed fraude is, stelletje moraalridders :wink:

2 likes

door dit soort tips zijn die premies zo hoog :wink:

4 likes