Omdat ik mijn nieuwe Tag-Heuer en mijn andere dayly’s van M-L en Ebel niet mee wil nemen op mijn a.s. “ verre” vakantie, heb ik vandaag voor mijn oude Swatch automaat een nieuw siliconen/kunststof bandje gescoord.
(Iets met aandacht, max. waarde op reisverzekering en mogelijke douane aandacht bij terugkeer, waar ik geen zin in heb)
Had een lederen bandje, nog niet versleten, maar met het oog op transpiratie, weersomstandigheden, klimaat etc. bewust gekozen voor dit.
Dropbox werkt niet goed als link
Mijn beste,
Idem dito!!
Ik moet apart inloggen!!
Orologio Signaturis Temporis
Hoe dan?
Met een Swatch zou ik niet onbezorgd op vakantie gaan. Zou lekker een Seiko of Citizen duikertje scoren. Daar kun je gewoon alles mee doen en je hoeft je verder ook geen zorgen te maken.
Ik heb nog nooit aandacht van de douane op Schiphol bij terugkeer gehad. Maar wellicht als je in de zomer heel opzichtig met een dik vet horloge loopt dat dit controle uitlokt.
Beter het zekere voor het onzekere. Straks zetten ze je nog op een stalen wc om bolletjes te poepen. Dan maar beter een Swatch.
k zit helaas op zo’n k*t tablet te typen, werkt niet lekker en mijn foto’s gaan niet goed.
Mee eens, in sommige landen moet je je gewoon aanpassen en niet als de rijke westerling lopen showen met je gear.
Ervaring uit t verleden leert dat een plastic swatch t prima doet en weinig aandacht oplevert.
Bij welke prijscategorie volgt deze behandeling?
Dit gun je niemand.
Een westerling in sommige landen blijft een westerling in de ogen van de locals.
Aanpassen is fantasie en autosuggestie.
Ik ben niet zeker, maar ik geloof dat ze dat handboeien noemen
Gelukkig geen Swatch, dat zou heel verdacht zijn!