Vakantie wristshots; Waar ben jij geweest?

Koenta Schreef:

Dagje zeilen op de Grevelingen, telt dat ook als
vakantie?
Was iig erg lekker!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TLDBHEFE-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-376S47C8-D.jpg

He grappig zeg, kom je uit de buurt daar? Ikzelf woon 10min rijden van de grevelingen vandaan…

Sterkte en beterschap uiteraard Marc!
@GroteBozeWolf; off-topic geen enkel probleem, voed (den?) Ollanders maar een beetje op :smiley:
@Koenta; Grevelingenmeer, IJsselmeer, Noordzee, Waal, Lateraalkanaal; hoe MEER hoe beter :wink:
@Henrik; Hoe dan ook, knappe eindsprint (:smiley:

Hierbij mijn Suunto in Peru. Hoogte klopt op zo’n 150 meter na vrij aardig, zou op die plek zo’n 4900 meter moeten zijn.

Marc, sterkte! Hoop dat het niets onoverkomelijks is.

Oostenrijk:

Malverne Schreef:

Koenta Schreef:

Dagje zeilen op de Grevelingen, telt dat ook
als
vakantie?
Was iig erg lekker!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TLDBHEFE-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-376S47C8-D.jpg

He grappig zeg, kom je uit de buurt daar? Ikzelf
woon 10min rijden van de grevelingen vandaan…

Rosendaal, dus toch 45 min rijden, we liggen in brouwershaven.

Gait Schreef:

Beste horlogefanaten,
de vuurtoren van Cape Wrath,
het noordelijkste puntje van het Schotse
vasteland, met mijn SKX007 Summer Mod van Rob.

Gait

Is het toeval dat de kleuren van het horloge matchen met de kleuren van de vuurtoren? Of had je deze vuurtoren in gedachten toen je de mod besteld? :wink:

Jaap-Wim Schreef:

Gait Schreef:

Beste horlogefanaten,
de vuurtoren van Cape Wrath,
het noordelijkste puntje van het Schotse
vasteland, met mijn SKX007 Summer Mod van Rob.
http://i587.photobucket.com/albums/ss317/Gaitema/
IMG_3673.jpg

Gait

Is het toeval dat de kleuren van het horloge
matchen met de kleuren van de vuurtoren? Of had je
deze vuurtoren in gedachten toen je de mod
besteld? :wink:

Of hij heeft de vuurtoren laten bouwen nadat hij de mod had :smiley:

Nou, deze mod mag dan officieel ‘Seiko Cape Wrath’ heten. ‘Bekt’ wel goed, vind ik.

Menno

Marc, van harte beterschap

Ook net terug van een trip naar Normandie. Had de Omega X-33 om voor boven water, en de Casio G-shock voor onder water. Geen wristshots gemaakt.

@ Marc, beste wensen en hopelijk spoedig beter nieuws
@ TS, nog geen vakantie voor mij, dat heb je met collega’s met kinderen die zonodig;) tijdens de schoolvakanties op pad moeten. Zal wel eind september/oktober worden. Ach, wat in het vat zit…

Marten P Schreef:

@ Marc, beste wensen en hopelijk spoedig beter
nieuws
@ TS, nog geen vakantie voor mij, dat heb je met
collega’s met kinderen die zonodig;) tijdens de
schoolvakanties op pad moeten. Zal wel eind
september/oktober worden. Ach, wat in het vat
zit…

Nou, ik zou best wel buiten de schoolvakanties op vakantie willen! Dat scheelt een bom duiten!

Maar goed, dat zit er voorlopig nog niet in. Eerst geen vakantieplannen en toch maar op het laatste moment een week naar Zoutelande. Geloof het of niet, we hadden prima weer! Elke dag op het strand. Ze noemen Zoutelande de Zeeuwse Riviera vanwege het aantal zon-uren. Nou, ik kan me dat wel voorstellen: grote buien die over de zee aan komen drijven en ongeveer 5 km landinwaarts beginnen leeg te regenen.

Geen wristshot, wel mijn plakmerk AquaLung met Seiko quartzuurwerk omgehad. Prima horloge in de golven!

Menno

Hallo Marc,

“Als God ons over rotsachtige paden leidt, zorgt Hij ook voor stevige schoenen!!”

Klopt, maar soms vergeten we ze wel eens aan te trekken…

Sterkte(tu)

Marc, ook van mij: veel beterschap…

Ik ga als het goed is binnen nu en een week weg. Na Bulgarije is nu het oog gevallen op Mallorca en ik vrees/denk dat dit het gaat worden. Ach, met mijn 24 jaar is dit prima uit te houden, hoop ik!
Erg graag zou ik een foto maken van mijn horloge op het strand van, maar ik vrees dat ik hem thuis ga laten. Ik zou het zo zonde vinden dat hij gestolen zou worden!

Groetjes, Rene!

Renestiphout Schreef:

Erg graag zou ik een foto maken van mijn horloge op het strand van, maar ik vrees dat ik hem thuis ga laten. Ik zou het zo zonde vinden dat hij gestolen zou worden!

Heb je dan “maar” één horloge??
't Is wel een goeie manier om echt te ontstressen trouwens, zonder horloge.
Goeie vakantie gewenst!

Vakantie genoten in het ziekenhuis voor een operatie en daarna herstel thuis, kortom echtgenote en kinderen hebben zich zelf moeten vermaken. Dus helaas geen foto’s uit het ziekenhuis (verplegend personeel Martini Ziekenhuis Groningen hartelijk dank!) en geen Rikketik; collegiale beterschap voor Marc-B1!

Groet,

Bojo

Bojo, ook jij beterschap! Kijken jullie soms teveel naar je horloge waardoor je niet meer ziet waar je loopt oid? :wink:

Bojo Schreef:

Vakantie genoten in het ziekenhuis voor een
operatie en daarna herstel thuis, kortom
echtgenote en kinderen hebben zich zelf moeten
vermaken. Dus helaas geen foto’s uit het
ziekenhuis (verplegend personeel Martini
Ziekenhuis Groningen hartelijk dank!) en geen
Rikketik; collegiale beterschap voor Marc-B1!

Groet,

Bojo

Jij ook snel beterschap, Bojo !
En ja, in een ziekenhuis kom je niet “alleen” hoor …

De overeenkomst is goed gevonden, zeker gezien de behoorlike lochtopbrengst van de draaiende mapmeterwijzers :wink:
Die toren staat er al langer dan dat Rob klokjes in elkaar schroeft neem ik aan. Maar het zal mij echter niet verbazen wanneer hij de nieuwe benaming “Seiko Cape Wrath” gaat gebruiken, zo’n bijnaam ik is Seikoland niet ongebruikelijk toch?!

zeno Schreef:

Allereerst Marc-b1 sterkte en beterschap gewenst.

Voor mij nog geen vakantiefoto’s, heb alles nog
tegoed, maar Curacao komt steeds dichterbij B)-

Gr,

Ron.

Zorg dat je genoeg budget meeneemt. Op curacao is het namelijk prima klokkies kopen :smiley:

He grappig, ze zijn in zoutelande op het strand aan het werk, had een mooie foto op kunnen leveren…
vrgr Malverne