Het lijkt mij leuk in beeld te krijgen van waar we allemaal geweest zijn de afgelopen (en komende) tijd. Hoe kan dit toepasselijker dan met een wristshot op deze bijzondere/ herkenbare/ leuke/ grappige/ enz. plaats?!
Daarom trap ik af met de vuurtoren van Cape Wrath, het noordelijkste puntje van het Schotse vasteland, met mijn SKX007 Summer Mod van Rob.
Ik moet nog op vakantie, ik zou eerst voor een paar dagen naar Zwitserland gaan maar m’n auto snoepte iets teveel van het vakantiebudget op. Dus ik blijf in eigen land en ga volgende week richting Maastricht! Foto’s volgen nog. (tu)
Ik heb mijn horloge niet voor de lens gehouden hoor anders krijg ik ruzie.
Maar eh ik ben hier geweest. Voor den Belgen onder ons waarschijnlijk erg herkenbaar.
Het was er erg mooi maar ik ben toch altijd weer blij als ik hier ben…
Ojee Marc, da’s balen zeg.
Hou je haaks (en ons op de hoogte).
Heb je daar nou zo’n plastic bandje om je pols
gekregen??
Dag!
Willem.
Ja !!! Vreselijk zeg !
Maar ik heb mijn horloge onmiddelijk aan mijn vrouw gegeven toen.
Onder een CT-scanner mag je geen metaal dragen.
Hoewel: zou Titanium ook niet mogen ?
Thx voor de steun: nu gaat het weer wat beter, maar ik moet eind juli nog eens op gesprek voor de resultaten. Het zwaard van Damocles hangt dus nog steeds…
@dreski: Mag ik als Belg een pedante opmerking maken ? Het lidwoord “den” gebruiken wij alleen voor een mannelijk enkelvoud… Of nog: Hoe weet je of een zelfstandig naamwoord mannelijk is ? Als je er “nen” of “den” voor kan zetten. Van NL vrienden en familie weet ik dat een Nler dat niet aanvoelt, een Vlaming voelt dat vanuit zijn dialect vrijwel feilloos aan. Bizar…
@dreski: Mag ik als Belg een pedante opmerking
maken ? Het lidwoord “den” gebruiken wij alleen
voor een mannelijk enkelvoud… Of nog: Hoe
weet je of een zelfstandig naamwoord mannelijk is
? Als je er “nen” of “den” voor kan zetten. Van NL
vrienden en familie weet ik dat een Nler dat niet
aanvoelt, een Vlaming voelt dat vanuit zijn
dialect vrijwel feilloos aan. Bizar…
Tja ik ben ook geen Belg dat blijkt wel. Weer wat geleerd. Of had ik moeten zeggen ik ben ook geen nen Belg?
Mijn vakantie is nu aangebroken en we zullen lekker lui op de camping in onze sta-caravan genieten van de rust ,en regelmatig de terrasjes en strand van het mondaine Zantvoort bestrijken.
Wat we eigenlijk al elk weekend doen als het weer het toelaat, aleen nu wat langer.
Zal kijken of ik wat leuke plaatjes kan schieten.