Hier geen pensioen, ook geen vakantiegeld.
Nee hoor. In dit geval niet
Deze lijkt me wel wat. Maar daar ga ik toch geen vakantiegeld aan uitgeven? Heb al genoeg klokjes.
Werken, vakantiegeld, pensioen. Gewoon rijk zijn, dan heb je al die ellende niet.
Uitkeringstrekker?
Heerlijk!
Maar bovenal is vakantiegeld een sigaar uit eigen doos
Ja goh het is salaris
Vakantiegeld is voor het plebs, dus? Een beetje tata werkt voor de lol en niet voor het geld?
Plebs klinkt zo neerbuigend. Maar het klopt natuurlijk wel.
Genoeg ondernemers hier die geen pensioen hebben en ik hoopte dat de pensionado’s zich alleen ophielden op het vintage deel van het forum
Sorry dat ik niet weet hoe vakantiegeld werkt als je gepensioneerd bent.
Ik ga er van uit dat je dan de zaakjes op een andere manier geregeld hebt.
Maar de vraag blijft staan, of je het nou wel of niet koopt van die extra storing in April/Mei.
Wat zou je kopen van je vakantiegeld?
Tegen het einde van het jaar open ik wel weer een topic over 13e maand of bonus
Uurtje volhouden, dan liggen die weer op 1 oor.
Noem je pensionado’s nu vintage?
Ik ben al wel bezig met wat pensioen planning aangezien ik er eerder uit moet (en wil). Maar ik weet eigenlijk ook niet of er vakantiegeld bij een pensioen wordt uitgekeerd
Best complimenteus. Zou ze antiek noemen.
Ja… dus dat geeft te denken.
Op aow 950 bruto voor alleenstaanden, 650 bruto op voor een echtpaar. Over je pensioen zelf 8% maar afhankelijk van de uitvoerder 1 keer per jaar of elke maand.
Zo zou je het kunnen bekijken.
Raar woord trouwens, uitkeringstrekker.
Ah, thanks De eerste jaren zal ik geen aow krijgen en m’n pensioen moet worden aangekocht op het moment van ingaan. Dus voor mijn situatie weet ik nog niets
maar het is er wel, op de eoa manier, dus
Met de trein naar Schiphol dit keer, in gezelschap van een aantal collega’s. De trein heeft normaal wel mijn voorkeur.
Leuk!
Mondaine zijn leuke horloges.
Zie ze gelukkig af en toe wel eens voorbij komen in het dagelijks leven.
Zou in dat geval fijn zijn ja… De aanslag viel helaas niet echt mee. Ik betaal ook geen voorlopige aanslag, waardoor ik het hele jaar in 1x (moet) betaal(en) dus dan is het altijd even slikken.