Ja die prijzen gaan nergens meer over
Cool! Ga je met de trein?
Even voor @Luxata , je hoeft geen 5500 bruto te verdienen om 2500 netto vakantiegeld te krijgen.
@Blufkakel denkt dat het hele inkomen met 50% belast wordt. En hij krijgt geen vakantiegeld over z’n bonus.
Sarcasme is ook een vak apart hè
Happen is ook een vak apart.
Er is een blauwe oyster perpetual met explorer dial. Alleen gaat die maximaal maar tot 34mm, referentie 116000. Maar er is geen blauwe explorer.
Blijven oefenen!
Klopt, die ene foto is een mod van een Explorer met een OP plaat erin. Die andere is een Photoshop.
Ontopic: ik krijg dit jaar door een baanwissel voor het eerst vakantiegeld. Ik overweeg om het overwegend in impulsaankopen te steken.
Zelf geef ik mijn vakantie geld niet uit aan een horloge. Toch niet toereikend genoeg voor wat momenteel boven aan de lijst staat. Maar zo hoop ik stiekem, wel dat iemand zijn vakantie geld gebruikt. Om een black bay van mij te kopen, die in het blauw staat
Jah idd want hij hoort een domed bezel te hebben
Die vakantieprijzen gaan tegenwoordig echt helemaal nergens meer over! Blijft weinig geld over voor een horloge zo
Maar ik heb net mijn nieuwe Grand Seiko binnengekregen, dus moet het er voorlopig maar weer even mee doen.
Ik ook, maakt m stukken minder saai
Maar als je het overweegt, is het dan nog een impulsaankoop?
Goede. Geen idee tbh, ik doe dit voor het eerst.
Niks.
Top. Dank je wel voor je inbreng
Graag gedaan
Het zal geen horloge worden denk ik. ( of we moeten wat leuks zien in Italië/ Lugano in September ) maar er zijn hier in huis ook nog wat projectjes die voorrang hebben.
Maar wat doe je dan met de rest??