Dat kan volgens mij niet. Of je hebt altijd 8% per maand uit laten keren.
Niet op eigen initiatief, maar dat was de default optie toen ik daar begon en heb ik nooit laten aanpassen.
Ah precies. Vroeger was dat nog wel eens een smerige manier om je salaris beter te laten klinken dan t was…
Deel gaat naar aandelen, deel vakantie en festival. Het overige gaat naar mijn horloge potje welk volgende maand goed gebruikt zal worden gezien ik dan op tram 3 spring.
Dat heb ik eigenlijk altijd andersom gebruikt.
‘Ja maar dat is inclusief vakantiegeld hè?’
Zolang je er maar bewust van bent als je ervoor kiest.
Doen ze nog steeds hoor
Boeven.
Ik ben oud en wijs genoeg, alsook financieel voldoende gezond denk ik. Maar dank.
Lijkt me een partij balen als je in Juni ergens begint en dan in Mei het jaar er na er achter komt dat je vakantiegeld al die tijd inbegrepen zat

Ik ben oud en wijs genoeg, alsook financieel voldoende gezond denk ik. Maar dank.
Teruglezend staat het er raar. Sorry was in zn algemeen bedoeld. Ben zelf vaak genoeg afgehaakt bij recruiters die daar schimmig over deden.
Nog steeds aan het sparen voor deze badboy hopelijk kan ik genoeg vakantie geld opzij zetten om tegen het einde van het jaar rond te zijn met me budget

Happen is ook een vak apart.
Ik moet jou ook maar inschatten

die ene foto is een mod van een Explorer met een OP plaat erin. Die andere is een Photoshop.
niet verklappen

Maar wat doe je dan met de rest??
Zo’n blauwe Explorer in 39mm custom laten maken.
Ja niet normaal, werk je dan een jaar voor kan je een week weg is het geld op, en dan moet je nog op de centen letten anders kom je met huidige benzine prijs niet meer thuis

Die vakantieprijzen gaan tegenwoordig echt helemaal nergens meer over! Blijft weinig geld over voor een horloge zo
dit dus
Dit is eindbazen materiaal. Zo gaaf. Ga je er echt voor?
Dank. Ik weet dat er geen blauwe ex is. Daarom is dit plaatje ook wel bijzonder.
Dit lijkt mij geen 116000 die heeft een andere bezel