Vakantiegeld-tijd, wat gaan we kopen?

Niks dit jaar. Had al m’n vakantiegeld ingezet op dat Joost Klein het Songfestival zou winnen.
Volop steun voor gediskwalificeerde Joost Klein: 'Wij blijven met trots  Europapa draaien' | Eurovisie Songfestival 2024 | gelderlander.nl

15 likes

Maar welke gaat het nou worden?

Komende week komt het geld al binnen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

116000 heeft idd domed bezel, maar is wel een bestaand horloge met explorer dial. Tijdje terug on gehad van @Aequitas1981 op een gtg. Even wat anders dan een standaard explorer. Die blauwe sunburst platen van Rolex vind ik altijd wel mooi :ok_hand:t2:

5 likes

Zit in de ex die hoe gepost wordt natuurlijk gewoon de dial van die 116000 of een bezel van de ex op de 116000.

Zoals @flowert zegt een mod.

2 likes

In ben er in gedachte naar toe aan het werken…

1 like

Leuk ding, welk model is dat?

Deze GS is wel erg mooi :heart_eyes:

1 like

Ja, maar spring bars zijn ook duur :grimacing:

1 like

Ik krijg het altijd al in April.
Even maandje rente pakken voor eerstvolgende onderhoud.

1 like

Oh dus je hebt het al uitgeven :wink:

Jullie boffen maar. Ik heb geen vakantiegeld :nerd_face:

1 like

Maar vind de 116000 zoals die hoort, met domed bezel, wel mooier bij die blauwe plaat. Ipv explorer bezel.

1 like

Ik werk voor een Deens bedrijf wat niet aan vakantiegeld doet. Maar ik heb belastingdoekoe terug gekregen, en een bonusje gehad. Los van een nieuw bed:

1. Grand Seiko SBGN013 quartz GMT.

Deze is onderweg per koerier.

1. Kurono Tokyo Reiwa 2024

Aangezien ik internationale betalingen wel gewoon aan had staan op m’n kredietkaart (kuch, kuch) heb ik er eentje kunnen scoren in het 4 minuten tijdsvenster dat de eerste batch verkocht werd. Ik heb altijd al een Kurono Tokyo willen hebben, en dit is toch echt de shit.

Misschien verkoop ik nog wel een stel van m’n horloges en ga ik op jacht naar de Kurono Tokyo Chronograph 3 Hisui. Dat vind ik erg mooi. Er is een forumlid die er eentje heeft, en ze zijn geweldig.

Nee dank je. Wat een kutnummer zeg, Calvin Harris’ “I created Disco” was fantastisch, maar die gast is helemaal van het padje af met z’n generieke eurobeat house. Even de-toxen.

9 likes

Is dat niet standaard? Daar zijn die kaarten juist voor, binnen Nederland zou ik echt niet kunnen bedenken waar je een credit card voor zou moeten gebruiken als we alle iDeals enzo ook paraat hebben.

3 likes

Kopen op krediet. :ok_hand:t2:

2 likes

Er zijn lieden op dit forum die dat een gevaarlijk ogende en exotische optie vinden. :slight_smile:

1 like

Mijn bakker biedt de keuze om naast Ideal met creditcard te betalen op hun website, heb dat altijd een beetje vreemd gevonden.

2 likes

Brood op afbetaling :ok_hand:

Dat is het ook.

36 mm OP met blauwe Explorer dial. 2016 nieuw geleverd, weet eigenlijk niet hoe lang ie in productie is geweest. 116000 @Brick

9 likes

Wel makkelijk als je nog een stukje maand over hebt aan het eind van je salaris
:wink:

1 like