In sommige landen hakken ze hier ook je hand voor af
Te koop binnen budget, incl rubber en staal.
Automaat met saffier.
En… toch een duiker. Bovendien een machtige beleving. En waanzinnige lume!
Grappig hoe iedereen het “geen duikers” negeert.
Dat terwijl horloges als de Archimede Outdoor Protect, de Hamilton grote pilot en de Alpinist van Seiko allemaal ook uitstekende lume, saffier en een 200m WR rating hebben.
Je hoeft geen duiker te scoren om een ruggedized toolwatch te hebben, heren. Het kan ook zonder rare bezels.
Misschien eens lekker geen horloge omdoen dan… , en je vakantie wat uitbundiger vieren… Als je weer thuis bent , gesp je die van die paar duizend weer om…
Of je kijkt ter plekke daar voor wat ‘geks’…
Anders lekker de eerste de beste Lorus uit de draaimolen bij 't plaatselijke juweliertje… kan jou 't schelen…
500,00. ‘Vakantiehorloge’… tja…
Waarom er nieman de Victorinox Inox noemt ontgaat me… paar maamden geleden werd ik hier op t forum ermee dood gegooid.
Te koop voor 500, geen duiker, maar wel rugged
Rubber, staal, ontzettend hoog draagcomfort & heerlijke zomerkleuren…
En tja… geen Seiko… Dat is de enige eis die niet is gelukt.
En geen duiker…
‘Automatic Divers 200M’
Aah, oké…
These SRP77 divers are actually reissues of the original Turtles – historic divers from the 6309 family, produced from 1976 until 1988. Not only is this new version a faithful homage to the original, it also represents nigh-on-unbeatable value for money.
Sterker nog, als ik rugged denk komt er geen draaiende bezel bij.
Bewegende delen aan de buitenkant zijn een teer punt in je ontwerp en je kunt er achter blijven haken.
Vandaar de SAR van Mühle, bijvoorbeeld.
Ik heb 500 euro als budget gesteld, omdat ik dan misschien een horloge vind wat ik buiten de vakanties ook nog zou kunnen dragen (en daadwerkelijk doe).
De nieuw genoemde opties ga ik ook nog eens onderzoeken. Ik zat ook nog te denken aan een Rus misschien, van maximaal 100 euro. Ik kan helaas niet echt vinden waar ik deze kan kopen zonder dat dat een maand duurt voordat ik hem heb.
Op het forum staat er nog een HF LE van 2016 te koop. Diver maar toch anders…
Te zwaar en te krasgevoelig.
Hoi Vincent, ik stuur je een PB
heb een Tissot Le Locle Cosc Chronometer in aanbieding
Hoogwaarschijnlijk ga iik morgen met open voorstel doen
Gewoon de Aevig HFLE2016 kopen die nu te koop staat.
Mooi horloge en er zijn er maar 50 van.
Of anders misschien denken aan Certina. Mooie degelijke horloges.
De DS Actiion is gebruikt te koop binnen budget of je legt er 100-150 bij voor een nieuwe.
Dit natuurlijk. De klassieke explorer look, maar toch waterdicht tot 300mtr.
Hier op lederen band, maar standaard met staal en rubber band.
En ook nog eens met Zwitserse aandrijving (ETA 2824).
Wat wil een mensch nog meer?
Of als criterium toch ook tot duikers wordt opgerekt misschien deze?
Zowel de eerder getoonde Armida als deze Borealis zijn (jong gebruikt) onder de € 500,- te krijgen.
Dit ! Ik heb ze beide en echt top horloges voor een zeer nette prijs en beide Swiss ETA2824-2 !
( Er staat een DS Action Titanium te koop in het blauwe gedeelte die voor ik gok… € 525,-- weg mag )