Vakantiehorloge

Mijn vakantiehorloge:

Sinds december 2015 bij (bijna) alle vakanties om de pols geweest.

9 likes

Ik neem bewust niets mee zodat ik altijd een reden heb om iets lokaal te kopen. In Italië vaak meegemaakt dat iemand hangend in zijn jas(binnenkant) fluisterend horloges aanbiedt en daarmee impliceert dat het zwarte handel is. Ik heb Italiaanse familie en die liepen naast me. Die zei me te weigeren en daarna diegene te volgen. Wat schetst mijn verbazing. De verkoper liep naar de dichtsbijzijnde juwelier en haalde steeds nieuw handel op. De zwarte handel was duurder dan de handel in de vitrine. Wij toeristen maar denken dat we koop van het jaar hadden voor een Swiss.

9 likes

100% plezier, 0 zorgen!

3 likes

Op mijn vakantie gaan er 4 mee, een GS, Tudor of een Omega g/s, Oris Aquis 400 en een Prometheus. Heb dus geen angst dat ze mij willen rippen en anders wordt het knokken. Van mijn horloges blijf je af en tijdens de vakantie wil ik gewoon wisselen, 2 dressers en 2 duikers. Maar snap je gedachte wel hoor, als je daar angst voor hebt idd gewoon 1 goedkoop horloge, wat overigens geen garantie is dat ze die ook niet willen hebben. Het is wel een beetje afhankelijk waar je naar toe gaat natuurlijk.

Tussen de 2 volgende twijfel ik nog een beetje:

En die laatste gaat ook zeker mee:

7 likes

Lokaal zal er ook wel een gekocht worden, welke dat e.v.t is weten de meeste wel :wink:

Beater voor de vakantie

4 likes

Wat doe jij dan in vredesnaam voor werk?

:joy::joy::joy:

Keerl jij durft je Rolexen niet eens buiten te dragen. Dat maakt verder niet uit maar doe dan niet zo stoer.

4 likes

Boef, agent, luchthavenpersoneel, verzekeraar, professioneel vakantieganger die naar horloges kijkt, …

1 like

Dacht jij nou echt dat ik mijn Rolexen alleen op de wc draag, echt niet :wink:. Draag wat ik wil dragen buiten, dus ook gewoon een Rolex of dacht je nu echt dat ik ze in de kluis laat verstoffen! Stoer deed ik toen ik 16 was, hoef mij nu niet meer te bewijzen naar anderen toe. Maar jij weet toch dat ik Pinokkio ben :rofl: :rofl:

Ik neem altijd een duiker mee, lekker robuust en ik moet eigenlijk altijd wel zwemmen met de kids. En niet te duur zodat ik het ook met een gerust hart op de hotelkamer of in het appartement achter kan laten.

Deze was het de laatste keer:

Deze in februari in de vakantie:

Deze vorige zomer:

En komende zomer deze denk ik:

Wat voor werk doe je dat je met enige regelmaat overvallen toeristen tegenkomt?

8 likes

Alleen de Sub toch? Bij eventuele spetters geen issues.

Of je gelijk hebt.

3 likes

Mooi maar dat is een SKX009

1 like

Is dat een duiker dan, weer wat geleerd :wink:. Zittend plassen, kan je elk horloge op de wc dragen :rofl:. En zeker dat ik gelijk heb, ehh of moet ik dat bewijzen? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Jup jij hebt aantoonbaar gejokt over die YM op marktplaats. Maar ook dat moet je zelf weten, het is jouw reputatie, niet de mijne.

2 likes

Beide.

Vandaag deze aangeschaft. Niet per se goedkoop, maar je maakt hier net iets achtelozer een achterwaartse schroef mee …

… dan met deze bijvoorbeeld:

Beide gaan mee trouwens. De rest leen ik uit aan familie en vrienden. Veiliger en leuker dan in een kluis of sokkenlade bewaren.

8 likes

Ik koop ieder jaar een casioak voor de vakantie, deze is net binnengekomen;

7 likes

En natuurlijk heb ik die goed verkocht op MP :joy:, altijd wel iemand die een Rollie zoekt :rofl:. Ik zou niet weten wat jou reputatie, ik hoef dat niet meer te bewijzen dat heb ik al meer dan 30 jaar geleden bewezen. Hier hoef ik niets te bewijzen, jij???

Toen had je nog geen HF en Marktplaats. Dit argument is niet geldig.

1 like

Moet je natuurlijk wel feliciteren met je Seiko, prima horloge. Wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1:. Maar die achterwaartse schroef zou ik niet proberen, veel EHBO’s zijn dicht tegenwoordig :wink:

1 like