Ik krijg hier buikpijn van. Bah!
Jep, was fantastisch.
Helsinki is leuk, rest van het land viel tegen.
Groeten
Rutger
Helsinki is fantastisch! Maar ik kan het niet eens zijn met die andere uitspraak; het land heeft genoeg te bieden. Het ligt er misschien naar waar je op zoek bent maar de rust en ruimte, de prachtige zonsopkomsten- en ondergangen kunnen mij keer op keer bekoren. Doe daar een houtgestookte sauna + olut erbij en ik wil niet meer weg
Wij zijn er een paar jaar geleden geweest en het is er inderdaad mooi en (iets te) rustig. Ik vond Zweden net zo mooi en daar is, naast de natuur, gewoon wat meer te doen. Finland is wel wat vriendelijker voor de portemonnee
Groeten
Rutger
Zweden ben ik al lang niet meer geweest, is dat zo duur? Want Finland vind ik ook niet echt goedkoop. Ik neem ook altijd een flesje mee in de koffer
On topic; deze was naast de Ebel ook mee
En een makkara van de barbecue voor bij je Olut.
Kijk, now you are talking! Iemand die het begrijpt
Volgens mij is dat wat ze doen inderdaad. Met risico de bracelet te beschadigen… Maar wat ging dat snel zeg
Weer wat van geleerd…
Wat kan die dan zoal?
Kan geen keuze maken dus al mijn toppers gaan mee!
En deze voor het zwembad/strand.
Bestemming is malgrat de mar overigens.

Swatch, plastic fantastic and cool
De afgelopen drie weken (zondag - zondag) Zwitserland met deze Zwitser om de pols. In 2006 nieuw gekocht door een Nederlander(!) bij Bucherer in CH. Als eerbetoon heb ik 'm diverse Bucherer etalageruiten laten aantikken (soms gevolgd door wat kwijl)…
Op vakantie in Cote d’or France. Om de pols een Richard met op zijn Frans de dag en week. Uiteraard met enig chauvinisme. Lieve groeten Roger.
Binnenkort rondreis door Israël met mijn vader maken en zit te dubben: duur horloge om of juist een goedkoop horloge? Wellicht mijn Edifice alleskunner of toch de Seamaster of de Aquaracer?
Wat is wijsheid?