Vakantiehorloges 2018

Iets duurder, als je het kwijtraakt dan heb je in ieder geval iets te doen bij de Klaagmuur…

11 likes

:rofl:

Een horloge om dat te veel aandacht trekt is altijd een risico (vooral in arme gebieden waar het horloge even veel waard is als een jaarinkomen of meer) maar Israel zou relatief veilig moeten zijn lijkt mij en je hebt het niet over een Rolex of Patek…

Tijdens een dagje rondlopen in Tel Aviv zie je meer rolexen en ongein dan een jaar in Nederland.

Heb je daar toevallig rondreis gedaan met Djoser? Sta zelf op het punt naar Japan af te reizen richting de rijzende zon. Gaat waarschijnlijk deze mee

5 likes

Nee alles zelf geregeld.

Maar geniet er van! En ga zeker even langs de Bic camera en Yodobashi voor de horloge afdeling.

Dank voor de tip. Wel goed bevallen daar?

moet beetje wennen aan de lugs, verder erg mooi!

wat wijsheid is weet ik niet, ik heb maar 1 ‘vakantie horloge’ en gebruik altijd mijn sub. nooit problemen mee gehad, ook niet in armere aziatische landen.

dus wat mij betreft, gewoon lekker dragen!

Lekker dat groen! :smiley:

Uitstekend! Zou er graag nog een keer heen gaan.

Stofhappen in Moab

:+1::cowboy_hat_face:

3 likes

Deze 3 zijn nu ook even op vakantie op Bali

En deze G Shock is mee gaan douchen onder de waterval

3 likes

Net terug van twee weekjes Zwitserse alpen. Heb me beperkt tot één horloge, de T-Touch Trekking:

Redelijk nauwkeurige hoogtemeter:

Hij doet het ook in de sneeuw: :stuck_out_tongue_winking_eye:

Achter een pot bier:

Op de gletsjer:

Achter de geraniums:

En downhill met de monstertrotti: (klinkt spannender dan het is, maar je horloge krijgt serieuze klappen te verduren) :innocent:

Kortom, prima horloge, en ik heb me wel vermaakt. :sunglasses:

10 likes

Griekenland (wederom :wink:):

15 likes

Paar dagen Portugal:

8 likes

Haha, cool! Heb mijn vrouw daar ontmoet

2 likes

2 likes

4 likes

Een echte all rounder

1 like