Vakantiehorloges 2018

Mijn Skx007j is mijn trouwe vakantiehorloge. Geen zin om zorgen te maken over duur spul tijdens de reis. Zit momenteel in Japan. Tokyo - Kyoto - Hiroshima- Koyasan - Nara

21 likes

Zoals ieder jaar de mm300 op rubber. Dit keer naar Sevilla.

13 likes

De HFLE is mee naar Tanger, Marokko. Tijdens het zwemmen heb ik hem maar wel even afgedaan :wink:

13 likes

Leuk!

Zeker leuk!

Zou je dat nou wel doen? Vlissingen is één van de gevaarlijkste steden van Nederland!

Weekje chillen op Tenerife; zand, zee & strand samen met mijn zomerse, vrolijke hufterproof SKX009! :sunglasses:

Foto is overigens genomen op Gran Canaria :innocent::blush:

6 likes

Eerst een week in Oostenrijk, oa raften, en daarna door naar de kust van Kroatie.

rf4

De Turtle gaat sowiezo mee, nog zo’n gele ZuluDiver strap scoren van WatchGecko …

14 likes

Vrijwel zeker de Damasko op staal naar Frankrijk.
image

3 likes

De groeten uit een huurauto in Alanya, Turkije

1 like

Ga volgende maand een weekend naar Belgrado😅 iemand nog veilige suggesties voor om mn pols😁

1 like

G-Shock :grin:

1 like

Ik heb het erg goed dit jaar. Een roadtrip door West-Canada en een deel van de United States brengen me o.a. langs Vancouver Islands, Jasper National Park en Yellowstone National Park.

image

Actieve vakantie. Denk dat het de G-shock wordt:

Zou een SARG011 ook wel erg tof vinden, maar die heb ik niet.

23 likes

Gave trip lijkt me dat. Over twee jaar met jongste zoon misschien naar canada.

Vogezen tour 2018 net afgerond, hier met de Sumo op de Col De Grand Ballon:
https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/optimized/4X/e/7/d/e7dedbc275a1deca81eb668e80d17cb745cab060_1_666x500.jpeg

3 likes

Tja, Marco zong het al ruim 20 jaar geleden:
“De meeste Drôme zijn bedrog”

2 likes

Mooie combo met dat geel!:grin::+1:

1 like

:joy:

Rustig jaartje dit jaar en voor het eerst sinds jaren niet 10+ uur in een vliegtuig :smiley:

Eerst in de mei vakantie naar Palmanova, hoop dat het weer wat meezit…

En dan in de grote vakantie ergens in zuid Frankijk in een huisje beetje wijn tanken.

In beide gevallen in de watchroll denk ik de Sinn en de Speedy. Tenzij de Casio full metal Gshock nog op tijd komt :slight_smile:

3 likes

Dit jaar de familie weer eens opzoeken. Al veel van de wereld gezien,
maar dit blijven toch de leukste vakanties.

En deze beater gaat mee:

12 likes

Geweldig.
Werk of vakantie?

1 like