Vakantiehorloges 2018

SKX rubberen band ipv de originele MM300 rubberen band?

De mijne is onderweg. Uit Japan via Spanje (voor de insiders :grinning:)

1 like

Neent dat zou niet passen met 22mm van de skx ligbreedte. Ook zijn die skx bandjes me wat te stug. Dit is een originele rubberen band van een tweede generatie Monster. Geen stofmagneet en toch soepel. Past naar mijn idee perfect op de mm300.

binnenkort een weekje Tenerife. Neem denk ik de Sinn 103 ST Diapal mee en een cheapass Casio voor als ik ga zwemmen…

9 likes

Vorige weekend naar Barcelona geweest. De turtle op een vrolijk bandje van cheapestnatostraps.com gezet.

5 likes

Belgrado is veiliger dan Amsterdam en Rotterdam. Gewoon lekker om doen wat je leuk vindt. Veel plezier!

1 like

Heul vet.

:joy:

1 like
1 like

:heart_eyes:

Jij komt zeker alleen in de toeristische gedeeltes? Daar kun je prima met een gouden DJ flaneren. In Strahinjinca Bana gewenst zelfs.
Opletten in de buitenwijken en vooral niet over politiek beginnen, dan komt alles goed.

Nope. Ik val gewoon niet op wanneer ik op straat banjer. Onopvallende afgetrapte kleding en niet te bijdehand doen. En een beetje de taal leren als je er toch bent. Een paar woorden scheelt al een berg gedoe.

Inderdaad. :wink:

Disclaimer: In een schimmig straatje in Porto kreeg ik afgelopen januari een fles naar mijn hoofd gesmeten toen twee halve gangsters doorhadden dat ik een foto van ze probeerde te maken om 02.00 uur.

Disclaimer 2: In Warschau ben ik een keer om vier uur 's nachts terug uit de stad over een industrieterrein gelopen omdat ik even zo snel geen taxi zag en ik per ongeluk een nogal remote hotel had geboekt. Na een paar minuten tussen de daklozen, criminelen en dames van lichte zeden te hebben gestruind stopte er uit het niets vrij fanatiek een taxi met de woorden ‘get in’. Waar ik dacht mee bezig te zijn. En of ik dat nooit meer wilde doen. Haha!

Kortom: soms wordt je te dapper, dat is minder handig. :joy:

Dus naast de tip van @Zulu nog een tip van mij: neem altijd een stukje inklapbaar staal mee als je net als ik dit soort malle gewoontes er op na houdt. :sunglasses:

7 likes

Als ik naar Vancouver ga, mag eigenlijk de Halios Seaforth ook niet ontbreken. Die komt daar ten slotte vandaan. Met mooie GMT bezel zodat ik de NL tijd ook om de pols heb. Maar ik heb op vakantie meestal niet zo’n zin in 2 horloges mee.

7 likes

Hè wat naar toch. Idee: HF holiday meeting, ik doe alvast mee :sunglasses:

2 likes

Hahaha dank je wel! Ben gelukkig niet wereld vreemd en altijd allert:) zal een simpel horloge worden😁

2 likes

Ik zal vast even de tickets booken!!

4 likes

Hahaha een perfecte plek voor duikhorloges, explorers, en field watches iig :grin:

2 likes

Doe het adres ff dan boeken wij de tickets vast :sunglasses::sunglasses:

1 like

Dit jaar weer Spaanse Pyreneeën, motorrijden & wandelen, met de XR 1200 en weer de TAG 1500!!

4 likes

Als je op de resorts of georganiseerd daar buiten gaat is dit wel te doen, maar volgens mij wordt het nog steeds afgeraden om dit te doen. Ik zou zelf voor de zekerheid mijn mooie horloges thuis laten. Mooi land, als je er nog niet geweest bent breng dan een bezoek aan Saona beach. Cocaïne wit zand en palmbomen. Cuba Libre erbij en genieten maar.
Het is voor mij wel zo’n 20 jaar geleden dat ik er was.

1 like

Wachten op de taxi om een weekje naar Sicilië te gaan.

3 likes