Vakantiehorloges 2018

Was inderdaad een flinke klim :sweat_smile:

1 like

Was even een TAG-bandje zonder endlinks, nu:

7 likes

Kijk, dat is beter!!!

3 likes


Zo eens even diep in de buidel gegrepen.
Nieuwe Timex Camper voor 30 euro.:grin::grin:

Ik ga eind juli richting Zuid-Frankrijk voor de Tour de France. Geen stranden dus helaas… wel is voor eind september een trip gepland naar Curacao. Ik kijk er al naar uit om via een wit bounty strand richting het water te gaan! Tot die tijd moet ik het doen met andere Bounty-achtige dingen.

Wil nog wel een leuke duiker scoren om af te raggen. Nog even zoeken dus!

Afzien dus.

5 likes

4 dagen in Dublin met mijn nieuwe mod (uiteraard op een groen bandje en een tour van de Jameson distillery).

4 likes

ik denk dat in mijn dan Henry meeneem naar Tenerife in juli, maar kan op het laatste moment nog veranderen :thinking:

2 likes

Onverwoestbaar zijn ze!

Exploring Samos (het zwembad bij het appartement dan, morgen wordt de huurauto afgeleverd :wink:)

21 likes

ik dacht aan deze 3…

11 likes

+1 voor het boek… op longlist vakantieboeken gezet.

Het kan zijn dat de Tuna er nog bij glipt

6 likes

Deze is nu mee in Leer Ost-Friesland.

15 likes

Ik ben dit jaar wat vroeger op pad. Ik kijk nu vooral niet op een paar minuten meer of minder…

10 likes

“‘mijn” vakantie/daily beater horloge is onderweg, de longines hydroconquest :grin:.
Alleen nu we naar de Dominicaanse gaan misschien ook is voor een GMT kijken als “echt” vakantie horloge

Ik neem m’n beater mee naar Mexico. Dit quartz horloge heeft ook nog eens de mogelijkheid om de urenwijzer onafhankelijk te verstellen, net als een goede GMT. Ideaal voor de tijdzones.
Rolex meenemen zou ik niet aandurven eerlijk gezegd. Alhoewel, als er toevallig de dag van vertrek iets moois op Schiphol op voorraad is :smile:

15 likes

Gelukkig zijn omega seamasters niet zo gewild of herkenbaar door dieven.

Ik zou in Mexico gewoon een Timex doen. :grinning:

1 like

Uh… zijn Timex’n dan wel herkenbaar?

Yup. Als goedkope meuk.

Neemt niet weg dat ik het merk een warm hart toedraag.

1 like

Goede tip, maar die bezit ik helaas niet. Ik heb deze juist gekocht als beater, om de andere horloges mooi te houden, dus vakantie moet kunnen. Diefstal zal wel meevallen op een luxe resort. Het gaat me vooral om onbezorgd kunnen zwemmen (en tot een meter of 20 duiken), en op het strand klieren zonder bang te hoeven zijn voor een krasje. Ik wordt blij van een (voor mij) mooi horloge dragen, dus geen Timex voor mij op een bounty strand of tussen de haaien :smile: