Vakantiehorloges 2018

Ik zie dat we verschillende ideeën van vakantie in Mexico hebben. Touché

3 likes

1 like

Ja, met een dochter en vrouw die op het strand willen liggen zijn de mogelijkheden voor mij beperkt, maar met een beetje duiken, sporten, fotograveren en cocktails drinken is het prima vol te houden.
Als de dames blij zijn, is het voor mij al snel goed hoor. Ik heb al genoeg van het land gezien.

3 likes

Klinkt als Zandvoort met mooi weer

1 like

Een Omega als beater…niiiiice!!! :sunglasses: :upside_down_face:
Mooi horloge, ben je niet bang voor krassen? :grimacing:

Het concept beater werkt bij mij alleen op een Casio van 2 tientjes…zelfs mijn SKX009 wordt zorgvuldig gedragen, ik ben bang voor krasjes! :face_with_raised_eyebrow: :slightly_smiling_face:

1 like

Maarrrr dan kom ik helemaal niet langs Gassan Schiphol :grimacing:

Zandvoort is 20km voor ons, en daar komen we regelmatig (liefst op het circuit, maar dit terzijde).

2 likes

De eerste kras zal even pijn doen, want hij ziet er nog zo mooi uit, maar het is niet anders. Ik heb de lunette ring bewust al vervangen door een keramische, zodat de originele stalen mooi blijft.
Dit is nu eenmaal het dagelijkse werkpaard van de collectie. Sorry Seamaster liefhebbers :grimacing:

Op deze foto van een krasloos bandje (net genomen) zal ik eind van het jaar jaloers zijn

6 likes

Ah!
Dus niét alleen vakantiehorloge maar ook dagelijks werkpaard! :horse: :slight_smile:

Het is je vergeven!

1 like

Dank je. Ja, ik had hen via een ruildeal met een forumlid op de kop getikt, en bewust als vakantiehorloge uitgezocht, maar eenmaal in bezit ben ik helemaal gek van dit horloge. De electric blue wijzerplaat vind ik qua kleur en reflectie zelfs mooier dan die van Rolex (zelf 2 blauwe gehad, en zoon heeft de blauwe DJ41), en het comfort is bijna belachelijk zo goed. Bijna dagelijks om.
Misschien toch maar een SKX met saffier of zo kopen om de ergste vakantie-krassen op te vangen :smile:

1 like

Dat doet een Seamaster nu eenmaal met je :wink:

1 like

Ik hoop dat de nieuwe Seamaster in het echt tegenvalt als hij straks leverbaar is, anders gaat het me geld kosten, of ga ik weer flipperen :joy:

Vraagje: als je er meerdere meeneemt, neem je de horloges welke je niet draagt dan altijd mee, of laat je ze in het huisje, appartement of tent?

Stel je neemt een beater mee voor het gedonder met je kids, het raften en abseilen maar ook een nette (klasse 3k+, ik zeg maar wat) voor op het terrasje, met je meisje netjes uiteten en bij je wijntje…

Laat je die topper dan achter? Of in een etui in je tas? (Ook gedaan, maar werd para)…

Tips?

Dure klokjes gaan hier niet mee op vakanties; ze blijven veilig thuis! :hugs:

Alleen de SKX009 gaat mee op een zomerse nato!
Heb geen zin in stress!

1 like

Maar Mexico lekker een cheap ass klokje aan doen

ZaZ[quote=“frenk, post:152, topic:150697, full:true”]
Vraagje: als je er meerdere meeneemt, neem je de horloges welke je niet draagt dan altijd mee, of laat je ze in het huisje, appartement of tent?

Stel je neemt een beater mee voor het gedonder met je kids, het raften en abseilen maar ook een nette (klasse 3k+, ik zeg maar wat) voor op het terrasje, met je meisje netjes uiteten en bij je wijntje…

Laat je die topper dan achter? Of in een etui in je tas? (Ook gedaan, maar werd para)…

Tips?
[/quote]

Ik maak thuis een keuze voor eentje en dat is het dan…
natuurlijk is er een risico dat je een beschadiging oploopt, maar dat kun je alleen vermijden als je je tiktakjes altijd in je box laat liggen. Ik reis met een camper en dan is het risico op tikjes nog iets groter met hotelboekingen…

1 like

Vanaf morgen weer een weekje Paphos, Cyprus.
Slechts één uurwerk mee.

4 likes

Op jacht naar een nieuw horloge… eerst op vakantie.
Heerlijk hier.


11 likes

Hoezo meuk? Goedkoop ga ik in mee maar dat het meuk is betwijfel ik. Heb een heel simpel Timex horloge 12 jaar oud en werkt nog uitstekend👌

1 like

Dat bandje blijft mooi :wink:!!!

1 like

Is al een tijdje terug vergeven, geen idee meer wie 'm heeft :smile:

2 likes