Vakantiehorloges 2018

Eind juni naar Algarve - Portugal met de marathon tsar op kevlar band voor overdag (zwemmen, hiken, etc) en voor de avonden de seiko spb041j1!



Dit keer dit duo mee op reis. (Israël en Nicaragua).

7 likes

Stevig genoeg :wink:

1 like

Mijn eerste reis in 2018 is reeds afgelopen.

Een leeg strand voor ons beidjes.

Geen parkeerproblemen.

Een bootje voor ons alleen.

Island in the sun.

Palmbomen en kokosnoten.

Avondzon en SKX009

Avondgloren.

22 likes

Nicaragua lijkt me nu niet de fijnste plek

Geen zorgen: zijn Speedy blijft veilig thuis! :sunglasses::yum:

1 like

Mijn broertje is net terug van een reisje Nicaragua, Panama en Costa Rica. Zolang je Twents bent is er niks aan de hand :v:

8 likes

Klopt, ben met mijn vriendin (Deldense reserve duitser) in CR en Nicaragua geweest en nul issues :smiley:

3 likes

Ik denk dat ik het simpel ga houden en Eddie’s PRS40 deze keer Blaka Watra mag proberen.

Mooi hoor @BATMAN . Waar is dit?

Ik ga heel oost Europa door reizen. Dat gaat gebeuren met mijn trouwe SKX007 of een Seiko modded to Seamaster 300 (zie plaatje) - maar deze is nog ‘‘in the making’’!

6 likes

Sichon, Thailand

9 likes

Prachtig. En wat heerlijk rustig. Enjoy!

1 like

Piemonte, Toscane en Veneto met mijn Balaur (non HFLE) op een Zuludiver 300, met dank aan @GMTplus1

4 likes

Mijn laatste reis was naar allerlei onherbergzame plekken in Griekenland, maar toen waren mijn polsen helaas wegens een ongeluk helemaal kapot (net als mijn gebroken kaak…) dus helaas geen horloge… Nu zou ik toch kiezen voor mijn trouwe skx007

Cola creek?

Een Diver '65 grey dial. Toch nog 'n zomerhorloge!!

2 likes

Natuurlijk, en Overbridge :slight_smile:

Mee geweest naar Kroatië in mei, en straks weer mee naar Frankrijk.

De Oris Aquis 40mm grey dial & tungsten/wolfraam bezel.
Twee keer gezekerd in de “clasp” , d.m.v. twee pushpins en geschroefd aan de lug’s kant. “nok nok nok”, gaat geen kant op.


.

.

Fijne vakantie allemaal.

7 likes

Bestemmingen nog onbekend, we gaan altijd 2x op vakantie in de zomer. 2weken met de kinderen en 1week zonder kinderen.

De week met kinderen is afhankelijk van de bestemming en soort vakantie wat ik dragen zal.

De week zonder kinderen draag ik niks en hoop ik met wat moois weer terug te komen. Leuke herinneringen maken en die dan kunnen koppelen aan het nieuwe daar gekochte horloge.