Dit jaar voor het eerst vliegen met de kinderen naar Turkije. We strijken neer in het Saturn Palace hotel. Mocht er voor die tijd geen ander horloge bijgekomen zijn gaat de Seiko Padi mee.
Mooi die seiko!
Mag 2019 ook al?. Begin t jaar in noorwegen geweest, Vorige week Ardennen geweest. Volgende week Ierland.
2019 net geboekt, Tsjechië …
Jahoe .
Op vakantie de werkbeater mee en de auto om er te komen… vliegen… liever niet…(Noorwegen wel gevlogen; tromso)
Hoezeer dingen kunnen veranderen.
En gelukkig met de juiste kleur secondenwijzer.
Het sportieve gedeelte van de vakantie.
Ah, het sprintje naar de campingwinkel als-ie bijna dicht is.
Ik wil ook op vakantie in de zomer, maar de plannen zijn ten goede gewijzigd
Eind dit jaar of begin volgend jaar 6 weken Azië. Ik ben een beetje bang dat ik daar gearresteerd word, verkracht word of beroofd word…gewoon… omdat ik zo lekker mezelf ben.
Maar dat zijn zorgen voor de dag van morgen
En welke nemen we mee!?
Ik hou er al rekening mee dat we je met een HF team moeten gaan zoeken. En dan vinden we je in een greppel, in gezelschap van een shemale, met nog maar één nier, een briefje van 1000 baht tussen de bips en in het bezit van een paar uur aan avontuurlijke verhalen.
Nou exact… dit dus. Ik vind de rest nog wel te overzien. Kom kom ik ben ook op vakantie.
Wales (pas eind augustus, net terug van Normandie)
En ja, vanwege het vele lopen gaat de Samsung mee.
Zojuist besloten een aantal horloges mee te nemen:
De Heritage Black Bay voor het zwembad:

De Explorer voor de dagjes oppad:
En een oude SKX007 voor het raften en canyoning:
Ik weet nog goed van vorig jaar dat één horloge niet werkt voor mij
Ja, wat een topper is het!!
Wij blijven thuis in het o zo mooie Zeewolde.
Op vakantie met een pup van 8 weken is wat lastig
Oh ja … moeder van 87 zei vorige week je lijkt wel een meisje van 16 met zo’n horloge!
Even de lume opgeladen op het strand in Zuid Frankrijk
2 weekjes in zee en zwembad is hij in zijn element. Ook al was ik de enige die een horloge om had op het strand