Vakantiehorloges 2018

Dit jaar voor het eerst vliegen met de kinderen naar Turkije. We strijken neer in het Saturn Palace hotel. Mocht er voor die tijd geen ander horloge bijgekomen zijn gaat de Seiko Padi mee.

6 likes

Mooi die seiko!

2 likes

De Seiko SBDC059 ging mee rond in Singapore

Sentosa

Haw Par Villa

En bij Fort Canning

15 likes

Mag 2019 ook al?. Begin t jaar in noorwegen geweest, Vorige week Ardennen geweest. Volgende week Ierland.

2019 net geboekt, Tsjechië …

Jahoe .

Op vakantie de werkbeater mee en de auto om er te komen… vliegen… liever niet…(Noorwegen wel gevlogen; tromso)

2 likes

Even gedacht om de Polar mee te nemen, maar het wordt toch de Damasko.

13 likes

Hoezeer dingen kunnen veranderen.

En gelukkig met de juiste kleur secondenwijzer.

4 likes

Het sportieve gedeelte van de vakantie.

4 likes

Ah, het sprintje naar de campingwinkel als-ie bijna dicht is.

4 likes

:joy:

Ik wil ook op vakantie in de zomer, maar de plannen zijn ten goede gewijzigd :sunglasses:

Eind dit jaar of begin volgend jaar 6 weken Azië. Ik ben een beetje bang dat ik daar gearresteerd word, verkracht word of beroofd word…gewoon… omdat ik zo lekker mezelf ben.

Maar dat zijn zorgen voor de dag van morgen :sun_with_face:

En welke nemen we mee!?

12 likes

Deze gaan mee naar Italië.

De Seiko mag mee als deze niet verkocht is. (Nog te koop)

1 like

Ik hou er al rekening mee dat we je met een HF team moeten gaan zoeken. En dan vinden we je in een greppel, in gezelschap van een shemale, met nog maar één nier, een briefje van 1000 baht tussen de bips en in het bezit van een paar uur aan avontuurlijke verhalen. :laughing:

9 likes

Nou exact… dit dus. Ik vind de rest nog wel te overzien. Kom kom ik ben ook op vakantie.

3 likes

Toch wel heel lekker hoor. 1675😋.

2 likes

Deze uiteraard. Zomer om je pols dit!!

19 likes

Wales (pas eind augustus, net terug van Normandie)

En ja, vanwege het vele lopen gaat de Samsung mee.

Zojuist besloten een aantal horloges mee te nemen:

De Heritage Black Bay voor het zwembad:

De Explorer voor de dagjes oppad:

En een oude SKX007 voor het raften en canyoning:

Ik weet nog goed van vorig jaar dat één horloge niet werkt voor mij :innocent:

19 likes

Ja, wat een topper is het!!

1 like

Wij blijven thuis in het o zo mooie Zeewolde.
Op vakantie met een pup van 8 weken is wat lastig :slight_smile:

Oh ja … moeder van 87 zei vorige week je lijkt wel een meisje van 16 met zo’n horloge!

8 likes

Even de lume opgeladen op het strand in Zuid Frankrijk :sunglasses:

2 weekjes in zee en zwembad is hij in zijn element. Ook al was ik de enige die een horloge om had op het strand

8 likes

Besloten deze zomer in Nederland te blijven. Dat pakte prima uit met dit weer. Terschelling was een tropisch eiland :smile:

Net als vorig jaar alleen mijn Timex meegenomen, fijn horloge en geen zorgen voor beschadigingen, verlies of diefstal.

1 like