Jawel, als hij maar niet te hoog is, dan past hij niet onder je mouw. En sommige vinden het gevaarlijk een horloge om de pols mocht je vallen.
Ik vind het gevaarlijk om te vallen, met of zonder horloge
Alternatief is een activity tracker als je geen klokje op je dashboard of NAV hebt, toch wel handig bij lange tourritten.
2 likes
Toch deze met Angus jubilee en domed saffier. De Rolex gaat 2 weken op stok…geen buikpijn als deze wat zou overkomen.
2 likes
Grappig dat je dat zegt want dat had ik me ook voorgenomen bij mijn SKX. Helaas is er gisteren een kras op het glaasje gekomen en daar ben ik toch ziek van. Is gewoon 1 van mijn lievelingshorloges.
1 like
Ja dat is balen, met dit saffier ben ik niet bang en als er een kras op zou komen, wat ik mij niet kan voorstellen, dan is hij voor 55 euro weer te vervangen.
1 like
De eerste battlescars zitten erop.
1 like
Heerlijke vakantie! Wij zijn al jaren helemaal gek van die regio. Diverse malen in kroatie en Bosnië Herzegovina geweest.
toch mijn favoriete klokje de superocean 44 met een NATO bandje. Zit heerlijk en blinkt lekker aan de pols.
3 likes
EVH
26 juli 2018 om 21:32
210
Mijn Seiko Sumo en mijn Oriënt Mako XL gaan mee hiken op Vancouver Island.
SvenVG
27 juli 2018 om 07:42
213
Deze was dit jaar mee, en nog wat vintage spul gekocht op de lokale rommelmarktjes in het zuiden van Frankrijk
3 likes
Ook in Italië. Met 30 graden heerlijk koel hier .
6 likes
Vandaag met de 1500 van Uncastillo naar Huesca !!
10 likes
Weer thuis. De Oceanus was een prima reishorloge.
Lichtgewicht, 100m waterdicht en niet te opvallend.
Bevalt beter dan de vorige pogingen (Blumo, SKX007)
11 likes
rjans
27 juli 2018 om 16:35
218
Mijn skx009 geniet van de Adriatische zee. Ik overigens ook
11 likes
tompj
27 juli 2018 om 17:05
219
Mooie trip lijkt me Remco. Staat hier nog op het lijstje. (De trip dus, niet het horloge )
1 like
Jur
27 juli 2018 om 17:13
220
L’orangeraie, La Croix Valmer.
DSSD Deep Blue uit de kluis
6 likes
Uitstekend idee, heel bijzonder, zeker ook met (grotere) kinderen erbij. Goedkoop is het niet.
1 like