Vakantiehorloges 2018

Zit dat een beetje, zo’n duiker onder een motorjas?

Ik ga zelf dit jaar ook weer met de motor op pad, maar heb eigenlijk nooit een horloge onder m’n jas/handschoenen. Zat vorige week al naar zo’n platte/dunne Casio F91W te staren, puur voor op de motor.

1 like

Jawel, als hij maar niet te hoog is, dan past hij niet onder je mouw. En sommige vinden het gevaarlijk een horloge om de pols mocht je vallen.

Ik vind het gevaarlijk om te vallen, met of zonder horloge :sweat_smile:

Alternatief is een activity tracker als je geen klokje op je dashboard of NAV hebt, toch wel handig bij lange tourritten.

2 likes


Toch deze met Angus jubilee en domed saffier. De Rolex gaat 2 weken op stok…geen buikpijn als deze wat zou overkomen.:sunglasses:

2 likes

Grappig dat je dat zegt want dat had ik me ook voorgenomen bij mijn SKX. Helaas is er gisteren een kras op het glaasje gekomen en daar ben ik toch ziek van. Is gewoon 1 van mijn lievelingshorloges.

1 like

Ja dat is balen, met dit saffier ben ik niet bang en als er een kras op zou komen, wat ik mij niet kan voorstellen, dan is hij voor 55 euro weer te vervangen.

1 like

Deze is in z’n eentje mee :cry:
Deze AirBNB in de omgeving van Lyon was trouwens geinig. Nu aanbeland in Ruoms, ook niet verkeerd. :sunny::sunglasses: :beers:

13 likes

De eerste battlescars zitten erop.:sunglasses::rofl:

1 like

Heerlijke vakantie! Wij zijn al jaren helemaal gek van die regio. Diverse malen in kroatie en Bosnië Herzegovina geweest.

toch mijn favoriete klokje de superocean 44 met een NATO bandje. Zit heerlijk en blinkt lekker aan de pols.

3 likes

Mijn Seiko Sumo en mijn Oriënt Mako XL gaan mee hiken op Vancouver Island.

Mooi trio heb je daar!


Griekenland Ixia

2 likes

Deze was dit jaar mee, en nog wat vintage spul gekocht op de lokale rommelmarktjes in het zuiden van Frankrijk :wink:


3 likes

Op het moment in Italië :ok_hand:t2:

8 likes

Ook in Italië. Met 30 graden heerlijk koel hier :sweat_smile:.

6 likes

Vandaag met de 1500 van Uncastillo naar Huesca !!

10 likes

Weer thuis. De Oceanus was een prima reishorloge.
Lichtgewicht, 100m waterdicht en niet te opvallend.
Bevalt beter dan de vorige pogingen (Blumo, SKX007)

11 likes

Mijn skx009 geniet van de Adriatische zee. Ik overigens ook :wink:

11 likes

Mooie trip lijkt me Remco. Staat hier nog op het lijstje. (De trip dus, niet het horloge :wink:)

1 like

L’orangeraie, La Croix Valmer.
DSSD Deep Blue uit de kluis
image

6 likes