Vakantiehorloges 2018

Uitstekend idee, heel bijzonder, zeker ook met (grotere) kinderen erbij. Goedkoop is het niet.

1 like

Alweer een tijdje terug van vakantie. Mijn g-shock was mee naar Griekenland, daarna nog kamperen aan de kust.

5 likes

Met enkele dagen Parijs en aansluitend een kampeervakantie in Frankrijk in het vooruitzicht is de keuze uiteindelijk op onderstaand trio gevallen:

SKX009 > mee als all-rounder. Verkozen boven de 007 aangezien ik de 009 i.c.m. de jubilee band wat meer zomers en wat meer casual vind.

Vostok Amphibia (710 case) > voor het zwem- en strandwerk. Dit is simpelweg een no-brainer als zomerhorloge. Heerlijk horloge :heart_eyes:

G-Shock Mudman > voor tijdens het hiken, biken wandelen en klauteren (met mijn zoontje).

En daarnaast nog een etuitje met bandjes :blush:

Leek me een goed setje zo en voldoende keus om de wisselverslaving te kunnen onderhouden.

2 likes

Ik ga dit jaar juist de Seiko Sumo meenemen

Waarom beviel jou dat minder?

Uploaden…
De 1521 ook maar ff afkoelen van de Griekse zon

4 likes

Toe maar, een 1521 en een zeiljacht!:+1::grin:

2 likes

Lekkerrrr, was wel een eindje zwemmen om aan wal te komen of niet? :wink:

1 like

Deze woesteling gaat dinsdag mee naar Tenerife en vervolgens naar Mallorca!!

7 likes

Hier moest een invicta omheen zitten. Echter door alle chaos van het vertrek helemaal vergeten om te doen.
Resultaat, twee weken geen klok om. En dat bevalt best goed, op sommige momenten na dan.

4 likes


Een robuust kwartshorloge vind ik ideaal voor in de Dolomieten.

9 likes

Ik vind de Sumo nog steeds een mooi horloge.
Maar toch te groot en zwaar voor mijn smaak
(Polsen van circa 17 cm omtrek).

Ik vergat de Shogun te vermelden.
Ook die heb ik al eens geprobeerd als vakantiehorloge.
Beviel al beter (dunner en lichter).
Maar die begint dan al weer vrij te duur te worden voor een “beater”, daar ging ik dan toch weer voorzichtig mee om :thinking:

1 like

Ideale vakantiehorloge. Gaat voorlopig niet meer weg!

20 likes

Deze in Zuid-Frankrijk (Midi-Pyrénées) gedragen afgelopen week!

7 likes

Mijn linkerpols is eveneens ca 17 cm omtrek maar ik ervaar het formaat van de Sumo niet als te groot of te zwaar, moet ik bekennen.

Wellicht heb ik een wat plattere, bredere pols.

Anyways, ik ga de Sumo op de CrafterBlue dragen tijdens vakantie. Ben benieuwd.

1 like

Nog even een kopje koffie in Italië (Lago Maggiore) voordat ik met mijn favo vakantiehorloge een plons ga wagen.

2 likes

Verder voor uitstapjes en andere casual activiteiten mijn Prisma Aviator. Heerlijk ook.

16 likes

:joy:
Niet echt een typisch vakantiehorloge…

Maar wel een topper.

3 likes

Of het moet een hele exclusieve vakantie zijn :grin::grin::grin:

1 like

Wat een ba(a)s :rofl:

1 like