Show je (horloge)vakantiekiekjes!
Hier de mijne. Niet echt een vakantiekiekje omdat ik er (nu nog) woon, maarja… 
Pescara, Italië.
http://s1280.photobucket.com/user/Albranius/media/DSC03474_zps1a527b6f.jpg.html
Show je (horloge)vakantiekiekjes!
Hier de mijne. Niet echt een vakantiekiekje omdat ik er (nu nog) woon, maarja… 
Pescara, Italië.
http://s1280.photobucket.com/user/Albranius/media/DSC03474_zps1a527b6f.jpg.html
Live geschoten en geüpload vanaf een terrasje in Lissabon… So don’t shoot the picture quality! 

Samen met de Sea Dweller eerder deze maand in zuid Frankrijk.

En deze droeg ik op zondag - ha ha ha 
Niet de allerbeste foto, maar ik heb doorheen het glas trachten te focussen op … de cijfertjes 
En deze droeg ik op zondag - ha ha ha
Niet de allerbeste foto, maar ik heb doorheen het
glas trachten te focussen op … de cijfertjes
http://i216.photobucket.com/albums/cc285/Marc-B1/s
ized_P1000817_zpsd7b6d75c.jpg
denk dat ze t beu waren om telkens te moeten zeggen if you have to ask for the price, you can’t afford it… 
Ha ha ha, wellicht heb je gelijk ! 
Ha ha ha, wellicht heb je gelijk !
tja, normaal zit t prijsje op zo een tag, met vaak de prijs op de zijde dat je t niet kunt zien vanuit de vitrine. dus even naar binnen om te vragen. mag je even plaatsnemen in n comfortabele stoel, krijg je er koffie en cake bij. en vervolgens wordt je even verlekkerd gemaakt met de prachtige klok. maar bij dit prijskaartje druipen de meesten denk ik af. en vd marge kan zn prijstag er wel vanaf denk ik… 
Ik vraag me af of die superrijken ook afdingen op zulke klokken…
PS: niet voor het een of ander, maar bij Lafayette worden onze medemensen uit het land van de rijzende zon met volle bussen afgezet. En die mannen KOPEN ook daadwerkelijk hoor…
Net of ze voor het Seiko tafeltje van Rob staan…maar bij hun is het dan Rolex, Blancpain, …
En Vertu gsm’s …ongelofelijk: 35.000 euro voor een foon met een toetsenbord van 10 jaar geleden. ( drie letters per toets )
Ik vraag me af of die superrijken ook afdingen op
zulke klokken…
PS: niet voor het een of ander, maar bij Lafayette
worden onze medemensen uit het land van de
rijzende zon met volle bussen afgezet. En die
mannen KOPEN ook daadwerkelijk hoor…
Net of ze voor het Seiko tafeltje van Rob
staan…maar bij hun is het dan Rolex,
Blancpain, …
En Vertu gsm’s …ongelofelijk: 35.000 euro
voor een foon met een toetsenbord van 10 jaar
geleden. ( drie letters per toets )
daarbij gaat t veelal bij de rijke aziaten niet zozeer om het toestel, geschiedenis, functie, etc, maar om de prestige/imago/status. dus de apps op de iphone gebruiken sommigen niet, maar puur omdat t n apple is. of omdat er leer en diamantjes op de vertu zit.
en afdingen… als je rijke chinezen bedoelt… het zit in de bloed. altijd afdingen, en soms zijn ze nog aggressiever ook.
Ja, maar zou men in Parijs toegeven aan het afdingen ?
Ik weet bv. dat ik eens in een juwelierszaak te Leuven vroeg of er nog iets mogelijk was voor de prijs van een Breitling die me interesseerde.
Kreeg ik promt het antwoord: " Mijnheer, om af te bieden moet u op de markt zijn "
Waarop ik dan even op de vrijdagmarkt ben gaan rondwandelen, en aldaar een mooi horlogebandje heb gekocht. 
Dus ik kan me best voorstellen dat ze bij Lafayette ijskoud antwoorden dat je de catalogusprijs dient te betalen…
Ja, maar zou men in Parijs toegeven aan het
afdingen ?
Ik weet bv. dat ik eens in een juwelierszaak te
Leuven vroeg of er nog iets mogelijk was voor de
prijs van een Breitling die me interesseerde.
Kreeg ik promt het antwoord: " Mijnheer, om af te
bieden moet u op de markt zijn "Waarop ik dan even op de vrijdagmarkt ben gaan
rondwandelen, en aldaar een mooi horlogebandje heb
gekocht.Dus ik kan me best voorstellen dat ze bij
Lafayette ijskoud antwoorden dat je de
catalogusprijs dient te betalen…
tja, maar vergeet niet dat t daar gebruikelijk is dat er dient te worden afgedongen. niet alleen bij kraampjes, maar ook bij shops en zelfs in sommige warenhuizen. geregeld wordt t zelfs aangeboden. natuurlijk niet bij elke, maar dan is het vaak weer dat een vriend ve of andere neef de manager kent en je dan weer een vriendenprijsje kunt krijgen.
dus proberen zullen ze het zeker. of ze het krijgen is natuurlijk afhankelijk vh beleid vd shop. kweenie wat er bij lafaytte mogelijk is. als ze n mooie deal kunnen maken met een aantal horloges in 1x, dan zal er misschien iets geregeld kunnen worden.
OK, back on topic nu: niemand met vakantiekiekjes meer ? 
Vanaf 9 augustus zit ik in Italië aan het Lago d’Iseo, genoeg foto momentjes 

Zetten ze er altijd de prijs in EUROCENTEN bij?