Vakantieliefde

Noem het traditie, noem het een afwijking…Ik vind het leuk om een horloge te kopen als ik met vakantie ben. Als aandenken, zeg maar. Dan wel graag een horloge waar ik wat aan heb, wat iets toevoegt, het gaat mij niet om het kopen alleen. Op het strand van Marmaris een verkoper aanhouden is dus niets voor mij, dat strand uberhaupt niet trouwens…

Nu ben ik met mijn echtgenote een weekje weg, morgen weer naar huis.
Licht verbaasd constateerde mijn vrouw gisteravond dat ik nog niets gekocht had deze vakantie…Ik had nog maar 1 dag, glimlachte zij…

Lopen we vanmorgen door de winkelstraat van het dorpje waar wij logeren, bloedheet hier. Mijn echtgenote ging even in de schaduw zitten. Iets verderop zag ik de etalage van een juwelier…

Je snapt het al, het was liefde op het eerste gezichtX(

Ik ben weer eens een heel blij mens!

Dick V

Leuk om een extra herinnering te hebben aan jullie vakantie. Mooi horloge.
Goede terugreis.

Mooie aanwinst! een horloge uit de BFS :wink: serie van Seiko blijft leuk.

Ik had er al één, maar deze is net weer even anders.:wink:

Maar meestal draag ik die op een donkerbruine band. Voor mijn nieuwste aanwinst heb ik inmiddels een mooie dikke cognac-kleurige band besteld. Deze Seiko’s nodigen werkelijk uit tot het experimenteren met leren banden.

Dick

Hoi Dick,

Weer wat doekoe witgewassen? :wink:

Mooie klok hoor! Ik heb er 1 in bestelling, die ik volgende week geleverd hoop te krijgen.

Groet Tecco

Mooie aanwinst! Leuke afsluiter van de vakantie

Fraai Horloge… de vormgeving doet me een beetje denken aan een Oude Verdal

Ik kan helaas voorlopig niet op vakantie… :frowning:

Gefeliciteerd! Vind de vorm van de kast erg fraai. De grote cijfers vind ik dan weer iets minder bij dit model. Maar da’s natuurlijk persoonlijk. Veel draagplezier!
Altijd leuk om een beetje te shoppen bij juweliers tijdens je vakantie. Wil ook altijd wat kopen dan. Maar mag 't meestal niet. En dat is ook eigenlijk wel verstandig. Als het aan mij lag woonde ik nu in een kartonnen doos met een enorme verzameling mooie horloges!:wink:

Dat is balen voor je Arie. Kop op, jouw tijd komt ook wel weer.

Groet,

Dick

Mooie strakke en tijdloze Seiko, veel draagplezier!

Kende deze Seiko nog niet en vind het een fraai ding:)

Prachtige Seiko weer, proficiat! :slight_smile:

proficiat! leuke afwijking hoor.

Mooi hoor! En ik vind die ‘stencilcijfers’ juist wèl mooi. Had ik het geld ervoor, dan kocht ik ook een horloge per vakantie, maar helaas… :wink:

Ik ga niet zo vaak…:wink:

Dick

Dick V Schreef:

Ik ga niet zo vaak…:wink:

Dick

tja, das gelijk n vakantie minder :wink: