Val ik al weer op een verkeerd horloge?

Ik vind dit een absolute topper :+1:.
Kan er niets aan doen maar sinds het eerste model, helaas alleen in edelmetaal, ben ik al helemaal verkocht.
Nu in staal komt hij iets dichterbij maar dan ook echt iets . :cry:
Mocht ik het voor elkaar krijgen om dit geld bij elkaar te sprokkelen dan koop ik hem direct.
Is toch gewoon super, een annual calender, en dan te bedienen via de bezel… :yum:

Pieter.

3 likes

Als ie er ooit komt, is dat zonder kijkglas.
Vraag ik mijn buurvrouw wel om daar een foto van te maken :innocent:

1 like

Polaroid :thinking:

1 like

Die knakker weet precies hoe je foto’s moet maken,maar van dingen die je niet hebt kan je ook geen foto’s maken…:innocent:
https://www.horlogeforum.nl/t/fiat-500-tegen-een-horloge/119633

1 like

zat laatst in het vliegtuig naast iemand die hem net gescoord had in Denemarken - 2 of 3 maanden jong, en nieuwste model in witgoud op leer. Ook minder opvallende kleur plaat.

Ik ben helemaal NIET van de rolexen, maar hij demonstreerde kort even hoe dat werkt met die bezel. Knap horloge hoor, en in juiste samenstelling (geen goud dus, ook geen stalen band, maar met nette plaat en op leer) een mooi en bijzonder uurwerk. Desalniettemin niks voor mij :slight_smile:

Ook niet mijn Rolex keus. Dit is wel supermooi blauw trouwens.

ZOOOOOOOOO!!!
Sorry niet gewend aan een kritisch geluid van jou. Moet je vaker doen :smile:

2 likes

@Tissot62 is inderdaad het toonbeeld van bescheidenheid en hartelijkheid als het gaat om NA’s :smile:

3 likes

Rheinfelden… min 8…

volgens mij kwam die ook langs in ā€œde waterstanden van hedenmorgenā€ā€¦

:confounded:
oef, ik word oud…

Konstanz…

2 likes

De mooiste is toch Grave beneden de sluis plus 18

2 likes

Ik heb een tijdje gedacht dat hij misschien een bot was, maar was er redelijk snel achter dat het gewoon vaak heel positief was :+1:t2:

Hoezo verkeerd horloge? Ieder z’n smaak.

Eens! En ik heb er een soort haat liefde verhouding mee. Stiekem heeft die wel wat en ook wel iets fouts.

Gewoon lekker van genieten. En over een tijdje op een veiling gooien als je er echt genoeg van krijg.

Zo jammer dat de stalen versie blauw op blauw is…de edelmetalen versies hebben meer contrast vind ik…