Sky Dweller 326934…
Hou wel van enige drukte, maar die kermis draaimolen slaat natuurlijk helemaal nergens (hoe knap dat technisch ook zal zijn) op, en dat vergrootglas moet er ook af…
Al met al blijf ik er naar kijken 
Schiet u maar!
Sky Dweller 326934…
Hou wel van enige drukte, maar die kermis draaimolen slaat natuurlijk helemaal nergens (hoe knap dat technisch ook zal zijn) op, en dat vergrootglas moet er ook af…
Al met al blijf ik er naar kijken 
Schiet u maar!
Ik snap het kijken wel maar zonder de afgezakte ring vindt ik hem toch fraaier.
Als ik hem zie heb ik altijd het gevoel dat hij stuk is.
Loep er af en ring er af dan is hij perfect.
groetjes Lenno
Mijn beste,
Tja,
Als die Loep er niet op zat was het,
het bekijken beslist waard!!
Orologio Signaturis Temporis.
Mooie voetballersklok…
het lijkt erop dat op een vrijdagmiddag, iemand bij Rolex dacht: “welke spullen hebben we deze week over ? laten we daar nou eens een horloge van maken”. En met een paar ‘vier-het-weekend’ biertjes Feldschlosschen erbij was dit het resultaat.
Wat is die rode aanduiding op “8” ?
Fraai maar druk.
Een fluted bezel en 42mm kast is de plank mis slaan.
In 36mm had ik hem geweldig gevonden.
Geeft de maand van het jaar weer, is een annual calendar!
Dit in 38mm? Nee hoor, totaal niet verkeerd.
Het is beter om op een verkeerd horloge te vallen dan op een verkeerde man of vrouw (al naar gelang waar de voorkeur naar uit gaat). Ik vind het overigens ook een lelijk ding, maar dat terzijde.
Als iemand dit als een nieuwe NA in de groep gooit zijn de ooe’s en aahh’s niet te tellen 
Zo vind ik hem mooier.
Spiegeltjes en kralen zijn het.
Too big and too shiny for my taste
Grappig dat u dit zo ziet, met de ring in het midden was het voor mij helemaal een "no go "
Ik vind het geen mooi horloge. Een horloge waarbij ze weer eens iets nieuws moesten doen,… het ziet er voor mij in elkaar geflanst uit. Enfin, iedereen zijn ding. 
Trouwens goed te nassen dat feldschlüssen!
Leuke fabriek trouwens in Rheinfelden! Net voorbij Basel de grens over!
Voorheen zat daar het hoofdkantoor van Carlsberg. Totdat ze in een ander kanton minder belasting hoefde te betalen 
Daarom is de Daydate 40 perfect
kan je het eigenlijk in nederland kopen ?
Naar mijn weten niet! Maar ook hier kan ik uiteraard aankomen 
Heb een hele goede connectie binnen Carlsberg!
Ik snap het wel hoor.
Mag ik dit nu echt mooi vinden, want stiekem vind ik hem wel gaaf. Maar voor de prijs van de Daytone, mmm nee dan niet. Neemt niet weg dat hij gaaf is
Klopt, maar ik bedoel, helemaal zonder ring vindt ik hem mooier.
Zo heeft ieder zijn voorkeur natuurlijk.
Een “gewone” day-date of date-just vindt ik veel mooier.
groetjes Lenno