Valet tray voor ondergrond bandenwissel?

Voor het uitvoeren van bandenwissels etc ben ik op zoek naar een goede ondergrond. Iets zachts dus, waarop het horloge niet kan krassen. En opstaande randen lijkt me ook handig om te voorkomen dat kleine schroefjes en dergelijke kwijt raken. Heeft iemand misschien een tip voor iets wat er ook nog een beetje leuk uitziet? Misschien een valet tray of iets dergelijks?

Een microvezel doekje van de action. Succes gegarandeerd. En met goede tool schieten je pinnetjes en schroefjes niet weg.

3 likes

https://www.crownguard.com/collection/2070/crownguard-valet-tray-20-x-20-cm-handmade.html

2 likes

Katoenen badhanddoekje werkt voor mij prima. Mini schroefjes ed blijven in de handdoeklusjes hangen.

Iets zegt me dat je het deel over ‘een beetje leuk uit zien’ hebt gemist :wink:

2 likes

Gewoon een theedoek.
Niet te zenuwachtig, werkt prima bij mij.

Ow…

https://www.crownguard.com/collection/2070/crownguard-valet-tray-20-x-20-cm-handmade.html

Van @crownguard.

1 like

Ik druk hier een crownguard logo in verkoop ze voor 20 euro per stuk :sweat_smile:

10 likes

Hehe, dat is inderdaad hoe het nu gaat. Of gewoon op een blocnote als dat net op het buro ligt. Ik wil alleen kijken of dit aspect van de hobby ook wat geupgrade kan worden. En het gaat niet om groot onderhoud, maar meer bandwissel werk en dergelijke

Zo iets zou een mooie optie kunnen zijn inderdaad :+1:

Wel eentje met lusjes voor mij, niet zo’n gladde.

1 like

Hoeveel kost zoiets dan?

Klasse!!

Ziet er gaaf uit.
Mocht je er nou 1 vernaggelen, bericht mij maar.

Ik neem de goedkope versie wel :joy::muscle:

Gekkigheid, ziet er leuk uit.

1 like

Velleman as12 siliconen soldeermat. Bevalt mij heel goed. Niet op gaan snijden, daar kan hij niet tegen.
Groet, bb

Ik doe het gewoon in mijn hand, hoef alleen het glaasje een beetje op te wrijven als ik klaar ben :+1:
Leg het nooit neer, lijkt me erg lastig zo.

Edit: zo een dure bak voor je sleutels is een dure bak voor je sleutels en niet voor bandenwissels. Lekker handige opstaande randjes, alles wat je nodig hebt om er professioneel onhandig uit te zien en je horloge te verprutsen.

Zo’n ding van @Crownguard is al gezegd toch :thinking::sunglasses: laat ik er nou nog een hebben, een oudere ‘Mk1’ versie in het cognacbruin soort van leer met vilt bekleed die ik niet gebruik. Is nog nieuw in de verpakking!

@JeR, stuur me even een PB met je adresgegevens en ik gooi hem morgen voor je op de post. Helemaal grateloos in de hoop dat je er wat aan hebt. Opgelost. :slight_smile:

Ps ik gebruik zelf ook gewoon een hand- of theedoek. Verreweg het makkelijkst.

EDIT: Plaatjes zeggen meer dan woorden. Dit is 'm @JeR.

17 likes

Hele toffe actie! :clap::smiley:

2 likes

Zitten knopjes aan…

Dit lijkt me pas erg onhandig…

Verdorie @junior, je hart is te groot! Mooi gebaar.

3 likes

Top actie,maar zo kennen we je

2 likes

Ik gebruik een theedoek 100% katoen.