Valgine Valjoux 7732 Chronograaf

Gezellig he vakantieman… Ik hoop dat die zweed er van geniet. Dit soort discussies hebben geen zin…

Helemaal mee eens R. En nu weer terug naar de spannende wereld van mooie klokken :slight_smile:
Gr. JT

Doe maar allemaal lekker rustig.

Laat anders eens een mooie klok zien Joop , eentje die je wel ““echt”” in je bezit hebt.
het enige wat we nu inmiddels van je weten , is dat je geen Valgine bezit.

en ik stel altijd eerst mijn vragen en dan koop iets of niet, jij doet dat blijkbaar dus andersom.
en stel je even voor , dat doen de meeste mensen namelijk wel , die hier voor het eerst op 't forum komen.

Groet van die andere meneer

Ik begrijp de agressieve toon in sommige reacties helemaal niet? Waar is dat goed voor?

goede avond heren,

Beetje flauw van je Joop, om te zeggen dat je niets meer van me gehoord hebt.
Jij wilde gewoon onder de koop uit. dat is toch geen probleem? je had gewoon kunnen zeggen dat je geen interesse meer hebt, daarmee was het klaar geweest toch. 1 simpel emailtje was genoeg geweest.

ik heb je overigens nog de gegevens van de vorige eigenaar gegeven zodat je de historie na kon vragen. tja als je dat dan nalaat.

waar het mij omgaat is dat als je zaken doet, dat je dat dan op een normale manier doet, en elkaar in ieder geval gewoon antwoord geeft.

ik kan als je wil de email contacten even hier posten, dan weet iedereen meteen wat voor "fijne "vent jij bent.

groetjes

victor

Victor en Joop, jullie hebben elkaars emailadres, handel het svp om het forum heen af. mochten jullie daar nog behoefte aan hebben. Hartelijk dank.

ik zal braaf zijn in het verdere leven

Fijn :slight_smile: