Valk juweliers in Bladel

mijn dure seiko sq100 titanium gebracht voor slechts even simpel een nieuwe battery erin te laten zetten, de zaakis een officieele seiko dealer, dat was de grootste fout die ik ooit gemaakt heb.

kwam terug om hem op te halen, kwam hij met een vaag verhaal dat de minutenwijzer van de stopwatch los zat en dat hij die ‘even’ vastgezet had, vervolgens bleek de hele minutenwijzer niet meer te werken, ik weer terug, na een paar uur weer langsgegaan en hield hij een schroefje over(ja ik verzin het niet) en de wijzer van de minuten stond niet meer netjes op het streepje, kwam hij ook nog met het smoesje dat ik hem wel kapot gebracht zou hebben en dat ik hem dan maar bij een ander moest laten repareren en dat als die zouden zeggen dat het de schuld was van Valk juweliers uit Bladel er wel gesproken kon worden over het reparatiebedrag.

Nou zo zout heb ik het nooit gegeten, ik terug naar de winkel in Tilburg waar ik hem ooit gekocht had en zij hebben hem(gratis) weer redelijk gangbaar gemaakt, wel is het zo dat vaak wanneer ik de stopwatch gebruik het gewone uurwerk langzamer gaat lopen, reparatie bij Seiko Nederland kan wel maar die geven geen prijsopgaaf en bellen pas wanneer de reparatie duurder gaat worden dan 250 euro, voor een horloge van 375 euro vind ik dat te veel, dus.

vreselijk spijt dat ik ooit naar die prutser in Bladel ben gegaan, dat het een officieele seiko dealer is wil geen garantie geven over de kwaliteit van reparaties.

Mark

Een fout die ook vaak wordt gemaakt is de aanname dat een juwelier of een officiële dealer ook een horlogemaker is. Daar ben je helaas hard tegenaan gelopen.
Maar het blijft natuurlijk de verantwoording van deze dealer om het horloge weer goed af te leveren. Helemaal als hij ook nog een schroefje overhoudt! Te gek voor woorden.

Ja een keiharde les, duur horloge wat ook nog eens een geschenk was van mijn vrouw |:-(

Jammer, jammer, uit ervaring weet ik dat 85% van de juweliers geen uurwerkhersteller is ( laat staan vakbekwaam) of in dienst heeft, het meest gaat naar een thuiswerker.
Het beste is als u een horloge nodig heeft “koop het dan bij die man de het reparen kan” vraag anders of hij lid is van de club!
Hans

Niet te geloven. Hoeveel kun je verkloten met het vervangen van een batterij. Wil niet weten wat er gebeurt als diegene aan een automaatje gaat ‘sleutelen’.::o