mijn dure seiko sq100 titanium gebracht voor slechts even simpel een nieuwe battery erin te laten zetten, de zaakis een officieele seiko dealer, dat was de grootste fout die ik ooit gemaakt heb.
kwam terug om hem op te halen, kwam hij met een vaag verhaal dat de minutenwijzer van de stopwatch los zat en dat hij die ‘even’ vastgezet had, vervolgens bleek de hele minutenwijzer niet meer te werken, ik weer terug, na een paar uur weer langsgegaan en hield hij een schroefje over(ja ik verzin het niet) en de wijzer van de minuten stond niet meer netjes op het streepje, kwam hij ook nog met het smoesje dat ik hem wel kapot gebracht zou hebben en dat ik hem dan maar bij een ander moest laten repareren en dat als die zouden zeggen dat het de schuld was van Valk juweliers uit Bladel er wel gesproken kon worden over het reparatiebedrag.
Nou zo zout heb ik het nooit gegeten, ik terug naar de winkel in Tilburg waar ik hem ooit gekocht had en zij hebben hem(gratis) weer redelijk gangbaar gemaakt, wel is het zo dat vaak wanneer ik de stopwatch gebruik het gewone uurwerk langzamer gaat lopen, reparatie bij Seiko Nederland kan wel maar die geven geen prijsopgaaf en bellen pas wanneer de reparatie duurder gaat worden dan 250 euro, voor een horloge van 375 euro vind ik dat te veel, dus.
vreselijk spijt dat ik ooit naar die prutser in Bladel ben gegaan, dat het een officieele seiko dealer is wil geen garantie geven over de kwaliteit van reparaties.
Mark