Dat dus. Wat een amateurs.
Dat dus… Ik hou jullie op de hoogte mbt de reacties van betreffende bedrijven
Toevallig tekst gebruikt afkomstig van TH? Ook dat valt onder intellectueel eigendom en mag niet zomaar gebruikt worden (tenzij met bronvermelding).
Ook niet
Heb t wel gehad met n Supreme cap die ik wilde verkopen, gelijk een mailtje gestuurd en werd toen 1 dag later herplaatst door MP met excuses.
Niet eerder meegemaakt maar opmerkelijke move - getuige alle nepperds en zogenaamde hommages die oa op MP worden aangeboden.
Contact opnemen met de agent in NL (en uiteraard MP zelf) is wat ik zou doen. En daarbij ook aangeven dat de afwikkeling met belangstelling wordt gevolgd door HF.
Succes!
Dat, en een link van deze draad erbij.
Ik snap het wel: jouw Tag Heuer zag er heel anders uit dan al die andere op MP. Tsja, wie had nou gedacht dat er meer fakes op stonden dan echte?
Of zoiets.
Ze geven aan dat je contact kunt opnemen met Opsec, eens vragen wat het probleem is. Dat zou ik zeker doen. Ook hen een link van deze draad geven, met google translate kunnen ze het wel lezen.
Heb je een aankoopbon?
Je kan mij oproepen door @discobot help weergeven
te schrijven
In the middle of every difficulty lies opportunity — Albert Einstein
Maar dat geld dan voor alle sites lijkt mij die geen officieel Ad zijn lijkt mij dan toch? Dus ook chrono24, chronext en alle andere handelssites.
Edit: overigens ook slecht dat er niet even door mensen gecontroleerd of de bot wel de juiste te pakken heeft.
Ik heb zeer recent ook een tijdje een Tag Heuer op Mp gehad. Geen enkel probleem. Ik had vergelijkbare foto’s en vergelijkbare teksten. Bijzonder verhaal dit.
Jazeker, heb alle papieren ook overlegd met tag Heuer
Ah, ik had daar overheen gelezen. Even afwachten wat ze zeggen nog dus.
Misschien is die mp-bot ook gevallen over referentie aan Formule 1, en misschien had je nog meer ‘populaire’ keywords gebruikt die voor zo’n botje irrelevant en verdacht lijkt.
Als je een bot te werk stelt voor o.a. tag Heuer lijkt Formula 1 me geen vreemd woord. Daarnaast staan er nog enkele andere op MP. Ben benieuwd wat tag Heuer ervan gaat zeggen. MP en dat vage bedrijf wat voor tag Heuer werkt verwacht ik niet veel van.