Valt dàt even tegen zeg! Omega PO en Komkommers

In het wonderschone Twente waar ik op dit moment campeer is er behalve natuurschoon ook gelegenheid om te winkelen. En al een paar knappe horloges gezien achter glas.
Omdat dochters en vrouw al snel doorlopen heb ik nooit de gelegenheid of de behoefte gehad om er één daadwerkelijk te passen. Dus terwijl mijn bloedjes van kinderen aan mijn armen trekken als ik naar horloges wil kijken (‘papa, het wordt al donker en we hebben honger!’) heb ik toch een aantal leuke klokken gezien.
Breitling glinsterden prominent me tegemoet, IWC’s toonden hun klasse, wat een mooie klokken zijn dàt zeg. Was ook aangenaam verrast van Tissot en bovendien Hamilton. Prachtige nieuwe collectie. En er waren ook veel Omega’s te zien. (iedereen veert op want Omega is ons aller lieveling! )

Nu zal ik eerlijk bekennen dàt ik nooit veel geld zal (kunnen) uitgeven en dat IWC’s en Omega’s nooit mijn ondervoede pols zullen sieren. De hamilton’s zijn wellicht ooit te vinden in huize Hharry.
Ik heb me altijd verlekkerd aan de vele vele foto’s van Omega maar ik vond (haal diep adem) ze vergeleken met de andere klokken tegenvallen. Ja ja ik heb de PO’S gezien en de Speedmaster maar ik vond de anderen mooier! (ja ik weet dat dit alleen maar vanaf de straatkant bekeken is en dat ik ze nooit heb gepast en zal passen maar aangezien de meeste posts erg braaf zijn wil ik stoutmoedig declameren dat Omega’s PO’s in het
echt, op vakantie, achter glas, met kinderen erg tegenvallen. Lang leve de komkommertijd.

je was op vakantie? niet toevallig een paar biertjes teveel op waardoor je perceptie wat was aangetast en zodoende niet meer goed de schoonheid kon waarnemen van de fantastische omega’s :smiley: ?

Op vakantie in Twente en dan ‘slechts’ Omega’s kijken? Met een niet te missen toeristische attractie vlakbij?

Zie onder. Veel plezier!

Groet,

Mark

Grönefeld Boutique
Steenstraat 2
7571 BK Oldenzaal
The Netherlands
tel. +31 541 532810

info@gronefeld.nl

www.gronefeld.nl

OPENINGSTIJDEN:

Maandag t/m donderdag van 10:00 - 16:30 uur
Vrijdag 10:00 - 15:00 uur
Zaterdag gesloten

Buiten de openingstijden uitsluitend op afspraak.

'natuur is mooi maar je moet er wel wat bij te drinken hebben’
Grönefeld? Dat wist ik niet. Zit er vlak bij. (man met korte broek en ongewassen polo, twee kinderen aan de arm die overal aanzitten, vrouw die , nors kijkend, een flitsscheiding overweegt) Ik zal er eens over nadenken :slight_smile: :wink:

Ja dat zijn geweldige klokken!

hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :smiley:

Ik kan me goed voorstellen dat sommigen de PO niet gelijk weten te waarderen. De SMP300 een sommige IWC’s daarentegen vond ik meteen mooi. Maar de PO moest voor mij wel rijpen. En nu nog steeds misschien een beetje. Het duurde een tijdje voordat ik em wat vind hebben.

hharry Schreef:

[snip]

Ik heb me altijd verlekkerd aan de vele vele
foto’s van Omega maar ik vond (haal diep adem) ze
vergeleken met de andere klokken tegenvallen. Ja
ja ik heb de PO’S gezien en de Speedmaster maar ik
vond de anderen mooier! (ja ik weet dat dit alleen
maar vanaf de straatkant bekeken is en dat ik ze
nooit heb gepast en zal passen maar aangezien de
meeste posts erg braaf zijn wil ik stoutmoedig
declameren dat Omega’s PO’s in het
echt, op vakantie, achter glas, met kinderen erg
tegenvallen. Lang leve de komkommertijd.

Ik snap wat je bedoelt. Op Schiphol loop ik altijd binnen bij die horloge zaak, Gassan heten ze geloof ik, en stop ik niet eens meer bij Omega. Als je ze met bijvoorbeeld een JLC vergelijkt zijn ze toch wat ‘gewoontjes’. Zeker als je de huidige prijsstelling meeneemt…

Groeten,

Martin, momenteel tijdelijk ‘woon’-achtig in het Twentse Deurningen

MartinB Schreef:

hharry Schreef:

Ik heb me altijd verlekkerd aan de vele vele
foto’s van Omega maar ik vond (haal diep adem)
ze
vergeleken met de andere klokken tegenvallen.
Ja
ja ik heb de PO’S gezien en de Speedmaster maar
ik
vond de anderen mooier! (ja ik weet dat dit
alleen
maar vanaf de straatkant bekeken is en dat ik
ze
nooit heb gepast en zal passen maar aangezien
de
meeste posts erg braaf zijn wil ik stoutmoedig
declameren dat Omega’s PO’s in het
echt, op vakantie, achter glas, met kinderen
erg
tegenvallen. Lang leve de komkommertijd.

Ik snap wat je bedoelt. Op Schiphol loop ik altijd
binnen bij die horloge zaak, Gassan heten ze
geloof ik, en stop ik niet eens meer bij Omega.
Als je ze met bijvoorbeeld een JLC vergelijkt zijn
ze toch wat ‘gewoontjes’. Zeker als je de huidige
prijsstelling meeneemt…

Groeten,

Martin, momenteel tijdelijk ‘woon’-achtig in het
Twentse Deurningen

Een JLC vergelijken met een Omega lijkt me niet echt een redelijke vergelijking. Ieder zijn ding, ik ben nog steeds bijzonder in mijn nopjes met mijn PO:)