Valuchi Watches Amsterdam

Denk het niet haha

2 likes

:poop:

Oh zeker wel haha.

Heeft een kleine comeback gemaakt door rapper mini thug.

2 likes

Wie is dat dan? :joy: Ik word oud. :joy: Maar die kekke gekleurde truien herinner ik mij nog wel…

“We have been cutting out all the hidden fees you normally pay. Think of branding cost, distributors, retail stores and wholesalers. We tried to make a watch brand without having the audacity to charge $2000+ for a watch.”

Ze hebben de middle man er tussenuit gehaald: slim!! :see_no_evil:

6 likes

Dit valt in dezelfde categorie als de Felipo Loretti horloges. Leuk voor 2 maanden tot dat alles uit elkaar gaat vallen. Deze horloges worden voor 5$ A 10$ in China gemaakt En dan doorverkocht als high quality luxury watches. Cut out the middle man and hidden fees gedoe. Ik denk dat de echte marge op deze horloges hoger is dan die op “echte” merken. Om nog maar te zwijgen over de klantenservice, alles is leuk totdat je een defect hebt.

Als je op de website van veluci kijkt zie je dat de automatische uurwerken gefotoshopt zijn op de caseback van een Quartz. Het automatische uurwerk dat ze laten zien is een tekening. En de video’s zijn allenmaar van Quartz uurwerken (hacking second hand).

Maargoed, iedereen mag dragen wat hij/zij belieft.

Ik Vind alleen dat deze “horlogemerken” de hele markt voor serieuze merken onderuit halen.

Ik werk bij een juwelier en dagelijks moeten we klanten met zo’n soort internet horloge vertellen dat ze honderden euro’s aan prut uitgegeven hebben dat na 3 maanden stuk is, de indexen komen los, de band is niet op maat te maken, de wijzerplaat zit niet eens vast op het uurwerk en dergelijke.
Voor dat geld kan je beter een mooie Seiko uitzoeken :slight_smile:

Ik wil niemand beledigen (hoogstens de maker van deze horloges)
/rant over

Ik hoop dat je ons een review kan geven en mijn ongelijk kan bewijzen!

15 likes

Haha, hebben ze dat niet allemaal? :rofl:

Ah joh, soms moet je een beetje iemand wat gunnen. Ik heb meerdere Seiko’s en Rolexen gehad en van alles ertussen.

Ik hoop het ook! Zoals ik al suggereerde, ik maak mij geen illusies. Ik heb iemand geholpen en misschien hou ik er wat leuks voor erbij aan over. Gaat ie snel stuk? waarschijnlijk. Geef ik daar wat om? Niet echt. Hoop ik geluk te hebben en net als Brunmontagne een leuk en degelijk horloge te krijgen? Zeker! We proberen het gewoon eens een keer. Ik ben in Milaan geweest en heb vlak bij de Westerkerk in Amsterdam gewerkt. Plus mijn maatje heeft hem ook. “Leef, alsof het je laatste dag is”.

1 like

Je mag mij ook wel helpen, dan PB ik je mijn rekeningnummer wel even :joy: .

2 likes

In ieder geval zal het een beter horloge zijn dan een Hugo Boss of een ander Aziatisch plakmerk. De materialen en afwerking lijken in ieder geval wel iets beter maar waarom geen saffier? Dat is echt een afknapper… voor een horloge van >150 euro verwacht ik meer.

De automaat zou ik nooit doen, dat is een weggooi uurwerk en is te goedkoop om te laten onderhouden…als de quartz versie saffierglas had dan zou ik het wel eens willen proberen…jammer, gemiste kans…

1 like

Dat lijkt me een lekkere winst marge!

Zelf zal ik voor geen enkel product ooit mee doen aan een indiegogo of kickstarter. Je betaald de opstartkosten voor iemand anders bedrijf, die er vervolgens lekker poen op verdiend, gewoon om bij de eerste groep te horen.

Dat was een cynisch grapje! :smiley:
Het is Chinese troep.

2 likes

Uiteraard!

1 like

Als je de website checkt gaan er wel wat belletjes af. Je moet onderstaand filmpje maar eens zien over ‘nieuwe world changing luxury’ horloge merken.

How To Tell If A Watch Is Poorly Made - 7 Tips to Avoid Getting Tricked

3 likes

Brrrrrr. Een multifunctions uurwerk. Dan denk ik altijd: “Ik lijk op een chrono maar ben het niet want dan kost ik te veel geld.”

Maar goed je moet kopen wat je mooi vindt. Hij is best prijzig vind ik…

We deliver high end watches. :joy::joy::joy:

3 likes

Hahaha, herkenbaar. Ach ja, ik heb bewust niet echt verder gekeken want dan had ik het waarschijnlijk ook niet gedaan. Het is gewoon een probeersel…zal zich vermoedelijk niet snel herhalen…

@Andyman Valuchi heeft je geld gebruikt voor nog meer Instagram ads, dus nu de hamvraag: hoe gaat het ondertussen tussen jou en je Valuchi?

1 like

Hahaha, ja ik kom ze geregeld tegen. Horloges zouden binnen zijn, echter de boxen nog niet. Die zouden deze week moeten komen. Ze reageren wel heel snel als je een mailtje stuurt. Ik had wel gehoopt hem volgende week te hebben. Dat zou 2 weken later zijn dan beloofd. We gaan het zien…

1 like

Afgekeken design en Chinese rommel onderdelen. Productie kosten paar tientjes hooguit. 13 in een dozijn Chinese shitter. Cutting out the middle man my ass…

Sorry, maar als ik van iemand niet op zijn mening zit wachten ben jij het wel…Ik zou het echt erg op prijs stellen als je niet meer op mijn topics reageert. Ik negeer die van jouw al een hele tijd.

4 likes