Valuchi Watches Amsterdam

:rofl::rofl:

Ik ook. Op Facebook zie ik ze ook regelmatig. Hopelijk laten ze me met rust zodra ie binnen is :sweat_smile: Als het tegenvalt gaat ie direct weer terug.

Wie kijkt er ook naar YouTube zonder ad block ?

3 likes

Ben benieuwd

En alle overige horlogerommel #langlevedecookies :smile:

Tsja, het klinkt wel wat, maar is het niet toch? Sowieso moeten ze de BTW afdragen, dus blijft er 206k over. Ze hebben inkoop, betalen veel geld voor die ads en clicks. Laten we zeggen dat die inkoop van de rommel niet veel kost, dus er 150k overblijft.

Na werkgeverslasten en dergelijke blijft er misschien 35k salaris over pp (3 personen). Mocht het vanaf hier groter worden hebben ze een leuke basis. Maar mocht het hierna niet vertrekken, heb je 1 jaar een modaal salaris gewonnen :stuck_out_tongue:

Jij hebt er gewoon een gekocht? Why?

Daar begint het onderwerp mee…

1 like

Daar lijkt mij niets mis mee. Geen vetpot, maar als je zoveel mensen mee krijgt en je houd iets over: Dat is gewoon winning.

1 like

Zoals Ineedawatch al zegt, daar begint het topic mee :point_up:

1 like

Leverdatum is bekend, 8-12. Nog ruim 2 weken dus.

De hoeveelheid reclames die ik voor m’n kiezen krijg op YouTube van dit sneue Chineze k#tmerk, zorgt ervoor dat ik zo’n ding nooit zal kopen.

Wat een gezeik in dit topic zeg. Andy heeft er eentje gekocht omdat het hem een leuk horloge lijkt.
Ga dan niet zijn plezier plezier van het wachten proberen te vergallen door te gaan roepen dat het een kutmerk is.
Op deze manier durft niemand meer een merk te posten dat buiten de begaande HF-paadjes gaat.

6 likes

Als je het goed doet, moet het je geen zier doen wat een ander zegt. En wanneer jij er gelukkig mee bent, ben ik niet de persoon die dat moet vergallen. Dus sorry daarvoor. Weet je, ik heb zelf ook een aantal AliExpress horloges, die ik met veel plezier draag. Het gaat me meer om de hoeveelheid reclame en het marketing verhaal er omheen dat m’n irritatiegrens wat overschrijd.

2 likes

Een keer glimlachen en doorrrr…

ipv je ergeren.

2 likes

Hij kwam vandaag al binnen!

Eerste indruk is erg positief. Mooi zwaar horloge, afwerking is degelijk, niks bijzonders. Morgen even een paar schakels eruit laten halen en dan lekker dragen.

Een uitgebreide review en betere foto’s komen later.


7 likes

Jij zoekt ook teveel op het web naar horloges?!? … hetzelfde hier! Lang leve de cookies :joy:

1 like

Sommige horloges zijn gemaakt voor een niche -markt … op dit forum krijg je een niche -antwoord :sweat_smile:

Gefeliciteerd met je aankoop! :smiley: … je kunt er Max 149,- aan verliezen wanneer ik de prijzen op de website bekijk dus ‘who cares!’ … kan een perfecte stapklatser worden (als het ooit nog eens mag :expressionless:)

1 like

Dit is de mechanische dus €250 voor de early bird prijs maar verder klopt het helemaal! Thanks!

1 like