Valuchi Watches Amsterdam

De filmpjes die ik kijk gaan echt niet over meuk hahahaha. De advertenties daarintegen…

Het is gewoon zonde. Zeg gewoon dat je leuke/vette kloken wil maken als start-up en steeds verder wil gaan. Kom niet met zo’n dom lulverhaal.

Als het iemand is die oprecht horlogegek is en iets mooi’s wil opbouwen, vind ik het geen enkel probleem om 250,- over te maken voor een exemplaar. Ik wat nieuws, zij kunnen weer verder. Maar met dit domme, lege, nutteloze gelul er omheen, ben je gewoon een 13 in dozijn Instagramnerd.

Nog even los van de AP rip-off die ze uiteindelijk gemaakt hebben.

Ja ik bedoel uiteraard de valuchis en filipo lorettis :sweat_smile:

Ja hinderlijk, ik wacht nog steeds :sweat_smile: Zou eerste eind september worden, dan begin oktober en nu eind oktober. Begin november nog maar eens een mailtje sturen. Omdat een maatje hem graag wilde dacht ik impulsief “ach waarom niet, doe mij er ook 1”. Hij weet hoe ik over horloges denk dus hem overtuigen dat ie dat beter niet kan doen had geen zin. Hij heeft hem als cadeau gehad van z’n ouders. Ik overweeg de mijne direct terug te sturen. Moet hij wel eerst geleverd worden. :sweat_smile:

En al binnen ?

Breek me de bek niet open :sweat_smile:

Hier een stukje uit de laatst verkregen mail.

“Unfortunately, our
automatic watches are still under production.
We expected the watches to be finished this month but unfortunately,
there would be an extension to the shipment schedule.
We are shipping out most likely in the middle of November.
Our apologies. We would like to send you a free travel case to
compensate for the inconvenience and disappointments we are bringing”

1 like

Kun je hem zelf gaan halen met jouw verkregen travel case …
Helaas eigenlijk altijd hetzelfde liedje, het is altijd vertraagd.
Sterkte, hopelijk komt hij snel en is de kwaliteit goed dan ben dit snel weer vergeten!

1 like

Geld het alleen voor de automatische? De quartz staan op bol.com zie ik

1 like

Nog steeds ieder YouTube filmpje krijg ik de reclame. Is dat uit te zetten?

1 like

Same! Zwaar irritant.

Verwijder je cookies, ga via een incognito tabblad en/of installeer een addblocker… Of koop youtube premium :stuck_out_tongue:.

Ja klopt, de Quartzversies zijn al een maandje leverbaar. De mechanische duren wat langer dus.

Dit is een goede geduldoefening :sweat_smile:

Ze kunnen de immense vraag niet aan dus! Bij Rolex zie je wat dat met de resale-waarde doet! :stuck_out_tongue_winking_eye::smile:

2 likes

uhm :open_mouth:

Wel een kwart mil opgehaald. Primadeluxe

Goed punt. Hierbij nog een stukje uit dezelfde mail.

“We have promised you to be shipping out your order this week and our
apologies for we have mistaken your order to be quartz.”

1 like

Ik kreeg vanmorgen een bericht dat de horloges zijn ingepakt en klaar zijn voor verzending. Het zal nu niet meer zo lang duren verwacht ik dan…:crossed_fingers:

1 like

we would like?

maar we doen het toch maar niet?

karel kak horloges

Hoop dat dit merk snel naar de klote gaat. Wordt nu echt kotsziek van die kutreclame op youtube.

5 likes