Horloge geruild via het forum, Squale 1521 voor een vintage Omega Constellation f300Hz.
Super ervaring! We waren er snel uit en hebben vervolgens besloten om elkaar de horloges per post toe te sturen. Binnen no-time het horloge dus om de pols en wat een plaatje!
Opnieuw geflipperd met Jerry, aka @Vamonos. Dit verliep supah smooth. Horloge was ineens terug bij hem maar hij heeft. Hem zonder problemen opnieuw naar me opgestuurd. Topkerel!
Een horloge overgenomen van @Vamonos. Niet vaak meegemaakt dat een horloge ZO goed was ingepakt. Werkelijk bombroof. Alle onderdelen waren individueel ingepakt. 100% een aanrader.
Deze week mijn horloge verkocht aan @vamonos.
Contact liep heerlijk soepel en had er een goed gevoel bij. Nog even kunnen kleppen over wat g-shock mods! Zou zo nog een deal doen met Jerry!
Eind januari al een horloge van @Vamonos gekocht. Kon helaas niet eerder een ervaring plaatsen (vanwege trustlevel). Contact verliep top! Gewoon relaxt, bakkie koffie erbij, horloge in de staat zoals omschreven, ik zeg +1 voor positieve ervaringen. Jerry, tot de volgende deal