Van 1 NA naar 4 NA's met 7 verschillende gezichten....

Goed gescoord! Heel veel plezier ermee.

1 like

Goed gedaan Eric je blijft toch liefhebber!

1 like

Nice :sunglasses:

Die Seiko vind ik meesterlijk mooi!:smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Heel veel plezier met je nieuwe aanwinsten!!:watch:

1 like

Mooie vangst! Die ML :star_struck:, mis mijn ex soms wel een beetje.

1 like

Gefeliciteerd, dat zijn mooie aanwinsten.
Veel plezier met je dagelijkse keuze :+1:

1 like

Normaal gesproken neem je er twee want op één been kun je niet lopen :wink: MaaaaaaaR wat jij doet voor elk been twee dan ren je beter… GEFELICITEERD :tada:

1 like

Geweldig Eric vier NA’s in één keer. Dat vind ik best indrukwekkend en ze vullen elkaar mooi aan. De ML is mijn favoriet. Gefeliciteerd

1 like

Dank allemaal voor jullie reacties, 4 in 1 keer is voor mij ook de eerste keer hahaha

De Halios is de comfortabelste want klein, dun en licht, de Pontos S is de bruutste want daar kun je zo’n beetje alles mee, de Seiko is de veelzijdigste door de afmetingen en de kleurstelling en de Monbrey is de…apartste. Ik ben benieuwd hoe ze in de praktijk gedragen gaan worden :thinking:

Op dit moment draag ik de Seiko op de leren band, er zijn nog wat banden onderweg waaronder een Jubilee voor de Speedtimer. En ik moet de Seiko band nog op maat maken… :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

1 like

Mooie aanwinsten Eric :+1:

1 like

Tot nu had ik geen interesse in microbrands. Dat is nu anders. Wow, echt mooi. Hopen dat ze het goed blijven doen. Gefeliciteerd.

1 like

Wow 4NAs in een keer , goed bezig

1 like

dat zijn leuke inkomers,
draag ze met plezier

1 like

Gefeliciteerd met deze storm aan NA’s. Mooie horloges. Vooral de Halios vind ik mooi. Veel draagplezier!

1 like

Ik heb mij qua draagcomfort toch wel vergist in 1 van de horloges. Zo zie je maar, uiterlijk alleen zegt weinig :joy: niets eigenlijk!

Dus morgen maar weer even langs @SuperC om dit horloge om te ruilen voor…wordt vervolgd!

1 like

Laat me raden: de Pontos?

1 like

Nope :crazy_face:

1 like

Deze is het in ieder geval niet

4 likes

De Monbrey gaat terug denk ik.

4 likes