Van 1 terug naar 6

Ik vond m’n Dietrich erg mooi / apart maar merkte toch dat een 1-piece ‘collectie’ voor mij niet werkt.

Tevens heeft vintage nog altijd mijn voorkeur.
Dus Dietrich er uit en op zoek naar een aantal leuke vintage modellen.

Daar ik toch ook nog iets moderns erbij wil hebben nog een mooie Pepsi diver erbij gekocht.

Tevens kwam onderstaande op m’n pad. Niet ieders keuze maar wilde 'm graag eens proberen.

De Hydraulica gaat er weer uit.
Nu nog kijken hoe lang de anderen weer blijven :slight_smile:

7 likes

Leuk setje zo. Ik zou ook onrustig.worden van 1 horloge. Mooie radio,.is dat een.multifunction?

1 like

Rado bedoel je ?
Nee gewoon een simpele strakke no nonsense :wink:

1 like

Nice!
Volgende week een Hamilton Sub erbij en je bent klaar :wink:

2 likes

Mooi! alleen die pepsi opdrinken en het blikkie weggooien dan… :slight_smile:

1 like

Mijn beste,

Is al weer een fantastische collectie aan het worden!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Is ie al verkocht?

Goede keuze, die ditrich vond ik helemaal niks :slight_smile:

1 like

Nope, gaat volgende week het verkoop gedeelte op!

1 like

Als je interesse hebt dan stuur maar een pb’tje :slight_smile:

Ik vond de Dietrich niet echt mooi maar wel apart :wink: nu heb je weer een leuke collectie en kun je lekker afwisselen.

1 like

Lijkt me verschrikkelijk, leven met een horloge! :scream: :wink: En de Dietrich was idd wel héél apart. Veel beter, zo! Geniet ervan!

Moet erg wennen aan dat predictive text, idd rado. Idd erg strak. Ze hebben/hadden ook een multi function die ik erg mooi en gaaf vind. Ooit in Italië op reis tegengekomen, maar wist me te beheersen. Had ik waarschijnlijk niet moeten doen, ben em daarna nl nooit meer tegengekomen. Aan de andere kant… Heb al ceramica :blush:

1 like

Prachtige collectie! Die Dietrich is wel leuk, maar doe mij liever die Rado … heb ik toch een zwak voor. Goei keuze!

1 like

Slimme keuze, ieder van de 6 nieuwe is mooier dan de dietrich!

1 like