Van 2 naar 4

Na jaren geen horloge meer gekocht te hebben, was en ben zeer tevreden met mijn twee Tag heuers, toch weer de markt op geweest, het horlogevirus he!
Aangezien de Blancpain fifty fathoms toch nog net iets te duur is twee andere Zwitserse schoonheden aan de ineens verdubbelde collectie toegevoegd.
Allereerst de Tissot Seastar 1000,



Vervolgens de Oris Automatic winder Maanstand,




Tenslotte de fantastic 4

De honger is weer een tijdje gestild.
Ben benieuwd voor hoelang…

Mooie aanwinsten! Van harte!!

hans

hcptdg Schreef:

Mooie aanwinsten! Van harte!!

hans

Zeker… Goeie score!

veel plezier ermee, 2 hele mooie aanwinsten (tu)

Dat zijn mooie aanwinsten, van harte.

Gefeliciteerd!
Lekker “verfrissende” duiker.
Lijkt in niets op ontwerpen van collega’s.

Collectie om trots op te zijn hoor! Mooi die Tissot!

Die tissot is echt een mooie horloge!! En voor netjes die Oris, Nu heb je dus voor elke gelegenheid een horloge.

Voor beide een dikke duim omhoog (tu), gefeliciteerd.

Hoi,

Hoelang, tja dat bepaal je zelf :smiley:
In elk geval heb je twee mooie exemplaren toegevoegd, zeker de Oris is iets totaal anders vergeleken bij wat je had. Diversiteit spreekt mij persoonlijk aan, dus het lijkt me een goede zet.
De Seastar is wat groot voor mij, toch wel een bijzonder horloge. Ik kan me zomaar voorstellen dat je ervoor bent gezwicht :wink:

Veel plezier,

Groet,

Nico.

Hallo,

allebei leuke aanwinsten. De één sportief, de ander klassiek voor iedere gelegenheid het juiste horloge :~.

Ziet er heel mooi uit.wees er maar blij mee.

Twee totaal verschillende werelden in één koop! Erg bijzonder en heel mooi.

De duiker voor stoere momenten en de Oris voor dé speciale gelegenheden. Ik ben heel benieuwd hoe je tot deze keuze bent gekomen. Waarom zo lang gewacht en waarom deze diversiteit in één koop?

Geniet van deze bijzondere aanwinsten.

Twee mooie aanwinsten, geniet ervan!

Mijn beste,

Mooi om te zien hoe je horlogehonger, zich tegoed doet aan een welvoorziene dis!!

Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit smaakvolle horlogeduo.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Erg mooi die 2!

Proficiat.

Vriendelijke groeten.

N.Visser.

Dat is mooie en gevarieerde collectie!! Gefeliciteerd, vind de Tissot erg mooi. (tu)

Mooie aanwinsten! Veel draagplezier gewenst.

Hallo Patrick (naar ik aanneem),

Hierbij de groeten van zijn broer welke ik al weer een jaar of 10 met veel plezier draag (nieuw gekocht in de bakermat Zwitserland).

Heb deze Oris net een week geleden weer terug gekregen van de onderhoudsman die na 10 jaar maar eens een beurtje moest uitvoeren vond ik.

De Tissot heb ik vorig jaar eens bekeken maar vind 'm eigenlijk te groot voor mijn pols (ca. 17,5 cm. omtrek) en heb er nog steeds spijt van dat ik 'm niet gekocht heb. Wat een mooie diepblauwe wijzerplaat! Ik zoek een vergelijkbare maar kleinere duiker, tot bijv. 40 mm. Alhoewel Longines mijn favoriete merk is, kan ik maar niet wennen aan de HydroConquest met blauwe plaat. Maar, ik dwaal af dus:

Veel draagplezier met deze mooie aanwinsten!

Grt. Marco

BIG_Blue Schreef:

Twee totaal verschillende werelden in één koop!
Erg bijzonder en heel mooi.

De duiker voor stoere momenten en de Oris voor dé
speciale gelegenheden. Ik ben heel benieuwd hoe je
tot deze keuze bent gekomen. Waarom zo lang
gewacht en waarom deze diversiteit in één koop?

Geniet van deze bijzondere aanwinsten.

Ja BIG_Blue dat zijn goede vragen. Toen ik mijn eerste twee horloges kocht zat ik in een andere (financiele) situatie als nu. Zo rond eind jaren '90 was ik vrijgezel en dan let je wat minder op de centjes. Toen ik de Tag heuer met de rode wijzerplaat kocht had ik het idee dat ik nooit meer een ander horloge zou kopen. In die tijd dacht ik dat ik mijn “graal” had gevonden.

Nu zo’n dikke 10 jaar later en een vrouw, 2 huizen, jaar Australie en twee kindjes verder, is er weer wat meer mogelijk om aan het altijd op de achtergrond aanwezige horlogevirus gehoor te geven. Op mijn zoektochten op het web kwam ik deze review http://www.timetation.com/?p=594 tegen wat voor mij de doorslag gaf om voor de Tissot te gaan.
De keuze voor de Oris is ook toevallig, was wel specifiek op zoek naar een horloge met maanstand.

Ik hoop ik je vragen heb beantwoord.
Met vriendelijke groet,
Patrick.