Van 3 > 1 ?

Goed rolmodel! :smile:

Doen!

1 like

Gewoon doen, ik draag al 2 jaar ,iedere dag , hetzelfde horloge.
Nooit geen spijt gehad.

1 like

Niet doen. De 7friday en de tissot vind ik niet echt wat, maar de omega heeft zoveel meer klasse dan die Breitling!

1 like

Ik probeer al tijden terug te gaan naar 3. Met geluk wordt het 4 of 5. Maar 1 horloge, nee dat zou mij niet lukken…

1 like

Even de vraag herformuleren voor de rest, puur uit nieuwsgierigheid:

Stel dat je 5-10max horloges hebt, zou je die allemaal inruilen op je grail?
(uitgaande dat de prijs gelijk staat aan totaalprijs rest)

Dus los van prijs, al je horloges voor die ene grail.

1 like

Terug naar 1 is vast wel te doen. Vraag is alleen hoe lang je het dan volhoudt.
Maar je kunt altijd weer gaan sparen voor een volgende aankoop :grinning:

1 like

Nee niet allemaal :slight_smile:

Ik weet eigenlijk al voldoende.
Slecht idee!
Dan maar sparen en 1tje er uit.

Thanks allen voor jullie snelle reacties :+1:

2 likes

Gewoon doen!

Hoogstens de omega houden, rest kun je altijd nog eens kopen

Na de breitling gewoon weer opnieuw beginnen

1 like

Doen! Daar word je uiteindelijk het meest bij van, is uiteindelijk het klokje waar je het meest warm van wordt! Overigens is een 1 piece collectie niet zo erg, en kun je uiteraard later ook weer aanvullen :wink:

Ik ben zelf van 8 naar 4 gegaan, super blij met die keuze. Less is more, en heb nu geen horloges die overlap hebben of die blijven liggen!

1 like

Ik zou het gewoon doen als dat echt het horloge is wat je wil.

En oja @Igor neem die omega mee naar de Maastricht meeting. Ik hou me aanbevolen als eventuele koper :stuck_out_tongue:

Maar ik zou de rest weg doen. De Breitling kopen en de Omega houden.

1 like

Van 3 naar 1?? Ik moet er echt niet aan denken :fearful:!!!
Alleen al bij het idee dat ik dan zonder zit tijdens een service krijg ik het al benauwd :confounded:

1 like

Ik zou het ook gewoon doen!

Die drie verkopen, en er de Breitling voor in de plaats.
Ik vind de breitling in deze kleuren niet zo mooi, maar dat is helemaal jouw keuze!

Je kan daarna nog altijd aanvullen met (goedkope) vintage dingen of bijsparen voor wat nieuws…

1 like

Draag zelf al vaar jaar een superocean (steelfish) en heeft nog nooit verveeld. Draag hem gewoon op rubber,staal, leer en NATO. Dat is iedere keer toch weer een heel andere look!
Zou overigens niet voor de gele maar de witte ring gaan. Maakt hem iets meer veelzijdig.

2 likes

Ik heb nu zelf een aantal weken slechts 1 horloge in de kist en ik kan je vertellen dat dat geen pretje is! Tenzij je altijd hetzelfde draagt, is het geen doen eigenlijk. Ik zou de 7F en de Tissot verkopen en zelf wat bijleggen voor een SuperOcean, heb je in ieder geval een keuze straks. Maar dat is persoonlijk.
Succes en we zien graag wat het gaat worden!

1 like

Ja bevalt die Steelfish goed, niet erg hoge kast wat hem niet echt draagbaar maakt? Ik ben wel benieuwd naar wat plaatjes op nato.

Gewoon doen, en dan verkoop je mij die Tissot voor een goede prijs :slight_smile:

1 like

Natuurlijk doen.

1 horloge wat je heel mooi vindt is toch veel leuker dan 3 horloges die je een beetje mooi vindt!

1 like

Van 3 x wel OK naar je grail? Ik zou het gewoon doen. Dat geeft erg veel rust in je hoofd.

Kan je daarna gewoon nog weer af en toe een klokje er bij kopen. Maar dan heb je tenminste wel je grail al.

1 like