Ik zou toch een minimum van 2 in de collectie willen hebben. Waarom verkoop je de 3 niet wat je nu hebt? 1 grail en nog een goedkoper model erbij voor op het werk of doordeweeks. Succes in ieder geval met je keuze 
En? Je keuze al gemaakt om de Breitling te kopen?
Nee nog niet.
Denk dat ik sowieso ze niet alle 3 moet weg doen.
Dan eentje weg, sparen en de Breitling kopen.
Op het gemakkie en geen overhaaste beslissingen maken 
Heel slim! Heeft bij mij ook 3 maand geduurd voordat ik hem kocht. Is toch wel een wat hoger bedrag dan een paar tientjes.
De pr 516 blijf ik toch een mooie klok vinden. Die van mij ooit verkocht zoals jij nu wil⦠nog steeds spijt van. Dit ter info.
Ik vind het wel een hele mooie topper, maar dat zal inderdaad gaan vervelen, dus niet doen! 
Gewoon doen man!!
Anders gebeurt het toch wel weer vroeg of laatā¦
Die Breiting een beul van een horloge , al heb ik verder niets met het merkā¦
Heb je die beleving ook weer gehad.
Die 7F en Tissot niet echt bijzonderā¦
Met alle respect he!?
ļø:wink:
De Omega zou nog kunnen doen twijfelenā¦maar ach⦠Ook dat is de laatste nietā¦
Dikke Breitling voor Igor!

Omega houden, de 7F en Tissot verkopen en ff doorsparen!
Ontzettend persoonlijke keuze. Sommige mensen houden meer van afwisseling, anderen houden juist meer van ƩƩn meer highend klok. Ik zelf zou voor de laatste keuze gaan, maar dan heb je wel kans dat je sneller bent uitgekeken op die ene klok, en gaat flipperen.
Flipperen doe ik toch al veel sinds ik hier vertoef 
Bijna maandelijks.
Ik zeg niet doen. Wellicht is het beter om 1 van de 3 te verkopen en de Breitling dan erbij te nemen. Dan heb je nog steeds de mogelijkheid om te wissel van horloge. Zelf zou ik de Tissot wegdoen.
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Ik ben geen flipperaar en zou t persoonlijk niet doen. Maar dat kan voor iemand anders weer heel anders zijn.
Mij zou 1 klok ook vervelen, maar dat kun je makkelijk oplossen door er in de loop van tijd weer wat anders bij te kopen. En dat hoeft niet perse N Omega ofzo te zijn, maar een leuke seiko skx007 of een geshockeerd kan ook leuk afwisselen zijn.
Omega sowieso houden! Tissot is ook niet mis, maar de sevenfriday is niet mn ding.
Waarom geen mooie colt? Soms al verkrijgbaar voor rond de 1400 euro, als je wat zoekt en vind ik veel mooier dan deze gele.
Ben je er al uit @Igor?
Ik zeg doen. Lifeās too short.
Daarbij doen de 7friday + Tissot mij weinig.
gr, HJR
helemaal mee eens. Ik heb mijn Longines chrono en de Helberg bronze er ook uit gedaan omdat ik aan mijn Speedy genoeg heb. Nog geen moment spijt van gehad!
De Tissot en Omega zijn reeds verkocht.
De 7F twijfel ik nog over.
Heb me wel nog een ātussendoortjeā gekocht.
Een Dietrich OT-1
Even kijken hoe dat bevalt en anders alle 2 er uit en danā¦
Ik zie zoveel moois hier voorbijkomen. Het is gewoon heel moeilijk een keuze te maken 
Change of plan!
Ik loop nu meer dan 1 week met maar 1 horloge (SevenFriday) rond maar dat is het toch ook niet. Ik mis toch wel de afwisseling 
Ik ga dus weer gewoon terug naar 3 st. (of meerā¦)
Wel een superocean erbij toch?