De Volna’s zijn inmiddels door Richard onder handen genomen (ik heb er 1 donor bijgeleverd). Ik heb nu dus 2 mooie horloges overgehouden die mi. nu origineel zijn qua kast, uurwerk, dial en hands, of heb ik nog iets over het hoofd gezien?
Dank je wel Chris maar alle credits voor Richard, zelf ben ik er niet toe in staat, (jaloerse blik aan) dit in tegenstelling tot jou waarvan ik een paar prachtige postjes mbt tot jouw kunsten op dit gebied heb bewonderd (jaloerse blik uit)
Prachtig! Een bekende afwijking: alles in tweevoud willen. Moeilijk te behandelen. Een gouden en een zilveren, nog beter. Om de gouden een mooie leren band en om de zilveren een mooie Nato. Een beetje een raar idee, maar staat heel mooi. De koude oorlog is ook al voorbij, duzzzzzzzzzz. Een beetje proppen en er past een niet te dikke 18mm Nato-band in.
Ja het zijn Zenith clonen maar volgens Richard kwalitatief van een minder niveau.
Prijs niveau zal ook wel lager hebben gelegen in de periode dat ze zijn gemaakt
Ja het is dezelfde Richard.
Twee hele mooie exemplaren. ::o
Ze zien er orgineel uit, er valt niets op aan te merken geloof ik.
Hier een paar uit de katalogus, maar ik denk dat iedereen die wel kent.
Groeten, Chris.
In de katalogus staan bij de Vostok Precision ( nr153 ) twee horloges met de kleine secondenwijzer op 6 uur.
Volgens mij een foutje of prototypes geweest.
Het derde exemplaar ( nr 154 ) klopt wel.
Groet, Chris.