Dit weekend eindelijk tijd gevonden om het nieuwe foam in mn Pelicase goed bij te snijden en aan de onderlaag vast te lijmen. Stiekem toch best nog wel wat werk en aangezien een stukje foam 10 euro kost moet je ook niet teveel foutjes maken
Ben best tevreden met het eindresultaat! Kan iedereen een Pelicase aanraden, past perfect in een bankkluis en is perfect beschermd.
Gelijk maar even een collectie shot gemaakt, zoals de titel al zegt. Van 35mm (Nomos) naar 47mm (Tuna).
Ben op dit moment best tevreden met mijn collectie. Denk dat de Tudor Black Bay er rond de zomer nog bij komt.
Overigens best raar als je achtereenvolgens een 37mm horloge draagt en daarna een 44mm, opeens weet je hoe groot het horloge eigenlijk is Zal voor jou enkel erger zijn met je 12mm verschil.
Overigens best raar als je achtereenvolgens een
37mm horloge draagt en daarna een 44mm, opeens
weet je hoe groot het horloge eigenlijk is Zal
voor jou enkel erger zijn met je 12mm verschil.
Zeker een prachtcollectie! Maar inderdaad een heel groot verschil als je van 35 naar 47 mm overschakelt, of valt het in de praktijk mee?
Heb m gekocht bij Apox in Woerden. Volgens mij moet je de 1120 hebben. Op de site van Peli kun je de maten vinden.
Het horloge boven de Seiko is een Heuer Calculator uit 1972. Dit is de versie met caliber 15, dus zonder urenteller maar met secondewijzer. Deze versie van mij is maar voor 1 kaar gemaakt. De rest had een blauwe wijzerplaat. Best zeldzaam dus!