Van A via B toch bij C uitkomen

Toch even de nieuwste aanwinst aan jullie voorstellen en de wonderlijke route er naartoe.

Na de introductie op Baselworld van de nieuwe stalen Pepsi GMT-Master II variant dacht ik, die wil ik ook. Echter al snel was ik een illusie armer. Niet te krijgen voor listprijs bij de authorized dealers en via het grijze circuit alleen voor het dubbele.

Vervolgens ontbrandde op het forum de Datejust manie. Oudjes maar ook zeker de nieuwste variant met een diameter van 41mm. De laatste moest het worden. Op Jubilee band met blauwe wijzerplaat. Schitterend. Maar ook hiervoor geldt dat de beschikbaarheid zeer te wensen over laat.

En wat doe je dan. Wachten tot je een ons weegt of gewoon op zoek gaan naar alternatieven?

Juist. Ik stel jullie graag voor aan de GMT Master II 116710LN uit 2008. Een schitterend exemplaar kunnen bemachtigen bij @Crownguard. Fijn zaken doen daar in Eindhoven.

De Polished Center Links van de Oysterband vallen mij qua bling bling 100% mee.

En tot slot een foto van de groene lume die mooi de groene GMT wijzer en groene opdruk GMT Master II completeert.

En in tegenstelling tot andere Rolex-varianten zie je ze minder vaak. Weer zo blij als een kind met mijn nieuwe aanwinst.

Ben benieuwd of jullie ook voorbeelden hebben dergelijke aankoop processen.

39 likes

Gefeliciteerd,knap horloge.Bij C uitkomen is ook geen straf zo te zien

1 like

Geweldig. Veel draagplezier toegewenst :ok_hand:

1 like

Prachtige rolex. Van harte!

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd met je nieuwe verworvenheid!!
Een magnifieke globetrotter!!
Veel draagplezier dan ook met deze wereldse tijdgenoot. :globe_with_meridians:

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Ga dagelijks het alfabet af :joy:
Machtig mooie aanwinst :ok_hand:

2 likes

Heel mooi!
Geniet er van. :+1:t2:

1 like

Superb horloge :ok_hand:t2:

1 like

Mooi horloge gefeliciteerd! Uit 2008, de ceramics gaan ook al weer 10 jaar mee…

1 like

Wel een verschil met de Datejust!
Maar beslist goed.
Geniet er van.

1 like

Congrats, enjoy👌🏾

1 like

Nice :+1:, veel draagplezier

1 like

Ik denk dat C een zeer respectabel eindpunt genoemd mag worden. Heel veel draagplezier gewenst!:ok_hand:

1 like

Nou … als dit de 3e keus is :wink: Super mooi , de sportmodellen van Rolex altijd een goede keus :+1:
Geniet van deze prachtige NA

1 like

Proficiat met dat prachtige horloge!
Voor mij één van de mooiste Rolexen.

1 like

Peachtig horloge
Heb hem afgelopen maandag laten liggen en de Sub No Date genomen
Misschien wel spijt :slight_smile:

2 likes

Heel mooi!

1 like

Als Abraham heb je geen behoefte meer aan de datum :slight_smile:

1 like

Gefeliciteerd met de aanwinst. Altijd goed om de hype links te laten liggen, er is zoveel ander moois te vinden. Veel draagplezier gewenst. :+1:

1 like

Precies!