Staat u vrij waarde Hendrik
Heb geen digid, bankzaken niet digitaal, belasting zoals het hoort op een papieren aangiftebiljet.
En nee, geen smartwatch…
Aha, jonger dan AOW leeftijd??
Als een smartwatch je kan helpen om gezond te blijven, prima toch? Ik blijf gezond zonder zo’n ding en dat kan ook.
Leuke vrolijke vent toch?!

Weer meer mensen met obesitas, helft 20-plussers te zwaar - Weer meer mensen met obesitas, helft 20-plussers te zwaar
Schuldig. Heb op de sportschool ook een smart ding met allerlei zaken. Hartslag, stappenteller, life punten enz. Voor daar wel handig.
Nice!
Ik wist niet dat dit nog kon in Nederland.

Draag dat ding desnoods op je rechterpols!
Niks mis mee om 2 horloges te dragen als horloge liefhebber…
Dat kan natuurlijk ook. Voor mij hoeft het niet. Ja, techniek kan steeds meer, maar ik ben na een tijdje uitgekeken op mijn smartwatch en ben blij weer een ‘gewoon’ horloge te dragen.

op je rechterpols!
Helaas, die is al bezet
Geen smartwatch hier en ook geen behoefte aan.
Als het mijn tijd is, dan zij het zo.
En in die redenering ben ik ook tegen smartwatches want er zijn al teveel mensen op de wereld ( schuldig). Met minder mensen, minder vervuiling/afval, geen woningnood, minder zorgvraag, minder energiebehoefte, meer ruimte voor (overig) natuur/leven etc.
En nee, ik ben geen wappie of klimaatactivist. Gewoon vroeg wakker op zondag

Als het mijn tijd is, dan zij het zo.
Dat dus.
Ik blijkbaar maar heb een andere achternaam dan de bedoelde Jasper…

Smartwatches kunnen ons binnen afzienbare tijd zelfs waarschuwen voor een hartaanval.
Zodra ze kunnen waarschuwen voor het horlogevirus dan ben ik om!
Ik heb gedurende 2 jaar een smartwatch gedragen. Uiteindelijk begon ik me steeds meer aan dat ding te ergeren; appjes, bliepjes, check of ik wel voldoende had bewogen die dag, en wanneer je ook maar een beetje hypochondrisch bent aangelegd zorgt zo´n ding voor een hoop onrust. En behalve dat liep op een bepaald moment ook bijna iedereen ermee. Allemaal dezelfde smartwatch! Uiteindelijk vind ik een mechanisch horloge vaak veel mooier.

We gaan wel allemaal de pijp uit, ooit. Daar kun je donder op zeggen
Gezond of ongezond.