Van dale zegt: Iemand die bergen beklimt

Oftewel een Alpinist!!!

Halverwege 2009 is de nieuwe Alpinistserie door Seiko gepresenteerd. Een serie die met gemengde reacties is ontvangen. Het huidige model lijkt totaal op de voorgaande series en is daardoor voor de ‘Alpinistfans’ en teleurstelling. Gebaseerde op de kast van SKX is het echter wel een prachtig horloge met een hoog draagcomfort en een prachtig uurwerk aan de binnenkant.

Alhoewel ik de vorige serie ook zeer mooi vind (vooral de groene) heb ik dit horloge gewoon gekocht om de looks!

De serie bestaat uit drie versies. Een stalen uitvoering (SARB059), een staal met zwarte en een lederen band (SARB061) waarop de stalen Seiko Oyster ook perfect past en deze SARB063. Een tot 500 stuks gelimiteerde uitvoering die alleen in Japan werd verkocht. Rob van Monsterwatches kon er echter nog 1 op de kop tikken en heeft die hier naar toe gehaald. Nogmaals hartelijk dank Rob, scheelt mij een hoop gedoe met invoeren. :)-D

Alhoewel er vorige week al foto’s geplaatst zijn door Rob hier toch nog maar rondje van mij. Momenteel zit ie op een zwarte nato en niet op de zwarte oyster die er standaard bij zit. Deze uitvoering komt ook nog met een bund band zoals te zien op de foto’s.

Ik zoek nog een zwarte 22mm Velcro van goede kwaliteit of anders een 22mm pvd nato. Tips zijn welkom. (tu)

In de doos:





Ook belangrijk: op de doos:

Nog belangrijker: aan de pols:

En omdat ik het een leuke foto vind ter afsluiting deze:

Wat ben jij toch een geluksvogel! :slight_smile: Schitterend horloge!

Goeie poeier! (tu)

Veel plezier…

Erg leuke Seiko.

hoort dat zo die tafel ? :smiley:

Erg gaaf horloge! Veel draagplezier ervan gewenst ;). Ik denk dat een PVD Nato erg goed zal staan! :wink:

zoiets dus

van harte met je nieuwe aanwinst, mooie klok vooral op de nato (tu)

JeéWeé Schreef:

Erg gaaf horloge! Veel draagplezier ervan gewenst
;). Ik denk dat een PVD Nato erg goed zal staan!
:wink:

zoiets dus

Dank, die had ik al gevonden.

Zou echter graag een goede Velcro willen proberen. Heb er eentje liggen van de 89 speedmaster maar die is 20mm.

Ik heb de unboxing gezien …

WAT een horloge …

Zwart-Zwart is hij toch zo mooi :wink:

Mathias Schreef:

Ik heb de unboxing gezien …

WAT een horloge …

Zwart-Zwart is hij toch zo mooi :wink:

Op de Rikketik???

prachtige seiko(tu)

Errug mooi hoor! En ja die groene daar droom ik nog steeds van…Wat is ie toch mooi…zucht…

dreski Schreef:

Errug mooi hoor! En ja die groene daar droom ik
nog steeds van…Wat is ie toch mooi…zucht…
http://i242.photobucket.com/albums/ff131/dreski7/a
lpi1.jpg

Die is nog te vinden hoor Dreski. Maar ik denk niet aan “Dreski-prijzen”…:frowning:

Ik heb hem en ben er erg tevreden over. Hij is wel niet zo supergroot. maar ja, je kan niet alles hebben. :wink:

SARB017 Dreski… prachtig!

El penumbra Schreef:

Mathias Schreef:


Ik heb de unboxing gezien …

WAT een horloge …

Zwart-Zwart is hij toch zo mooi :wink:

Op de Rikketik???

Je mocht zelfs mijn tafel gebruiken :wink:

Daarna zei ik ook nog zwart-zwart :wink:

Naast Rob :wink:

De jongeman met de skx007 :wink:

El penumbra Schreef:

SARB017 Dreski… prachtig!

Die wil iedereen … ik toch :smiley:

http://www.seiyajapan.com/product/S-SARB017/SEIKO-Automatic-Alpinist-SARB017.html

350 euro, zonder dat de douane een handje help …

Is er een Europees adres?

Het kwartje is gevallen… :)-D

Proficiat met je nieuwe aanwinst!

Ik kan het niet helemaal goed zien, maar de zijkant van de kast lijkt er erg mooi uit te zien met de curve en gesneden vorm. (tu) Kant zonder kroon zeg maar. Heb je daar misschien ook een shot van?

Van die kant heb ik geen foto.

Deze foto heeft Rob vorige week gemaakt.

Yep, heb em gezien. Mooie vorm. Aan de andere kant loopt het verhoogde bovenste gedeelte helemaal door. Lijkt me erg mooi. Geniet ervan, maar pas op voor krassen!