Ja en we weten allemaal hoe dat is afgelopen
Voorwaarts berg af is ook voorwaarts.

Dank voor je bijdrage! Goed dat we ook kunnen zien hoe een VAN DAM staat op een vrouwenpols!
Na dit alles gelezen te hebben ga ik slapen voor de deur bij de dealer in Almere om te vragen of ik nog een exemplaar uit hun voorraad kopen mag.
Er is een waarlijk groot schrijver aan jou verloren gegaan.
En dat meen ik echt, wie zoveel inspiratie heeft om zulks epistel neer te pennen zou minstens de P.C Hooft -prijs, de Libris literatuurprijs, de boekenbon literatuurprijs (voorheen de AKO literatuurprijs, de Inktaap, de Sybren Poletprijs en natuurlijk niet vergeten de Hema nationale boekenbon.
En dan vergeten we gemakshalve de literaire prijzen van onze Zuiderburen maar even die u zeker allemaal in de wacht gesleept zou hebben indien het geschreven zou zijn zonder de merknaam van ā¦eh hoe heette het product ook alweer⦠oh ja Van Dam, zoals daar zijn:de Arthur Cornettprijs, de Boekenpauw, De Boon , diamanten Kogel en last but not least natuurlijk de literatuurprijs van de provincie Vlaams-Brabant.
Shut up en take my monnie.
Mooie Vroom en Dreesman riem ook.
āPassief inkomenā is ook nog niet voorbij gekomen.
Deze video is gewoon CULT!! ![]()
![]()
![]()
Ik krijg de āpassen en niet kopen = een blauw oogā vibe van deze video! ![]()
Er is inmiddels een hele generatie die niet weet wat je bedoelt.
Zoo krachtig onze leiderš«”
Valt de WW daar ook onder?
Ach, die kunnen toch geen analoge klok lezen, dus dat is niet belangrijk.
gemiste kans!
Ondanks dat ik graag zelf mijn teksten schrijf, had ik in dit geval alleen een prompt bedacht. Om in de Van Dam stijl te blijven.
Met deze marketing verkoopt zoān pruduxt zichzelf toch?