Vreemd dat dit topic nog niet bestaat. Van Dam Luxury staat nu even op pauze, voor nu zijn dus alle modellen discontinued. Maar ik neem aan dat hij groots terugkomt.
En het is natuurlijk ook een way-of-living
Vreemd dat dit topic nog niet bestaat. Van Dam Luxury staat nu even op pauze, voor nu zijn dus alle modellen discontinued. Maar ik neem aan dat hij groots terugkomt.
En het is natuurlijk ook een way-of-living
Nice! Voor de happy few…
Zaligheid bevestigd aan metalen schakels.
Zijn ze zo goed als ze beloofde?
Joe arr oonlie es suuksesful es joe arr pursieft toe bie!
Het mooiste details vind ik dat de datum niet op het specifieke getal staat maar er tussen in.
Bekos witch boss lets him lead by a number. Joe deside witch date you life end when to be sukkesfull
Wie is Joe?
Ik ben wel heel blij met dit topic! De exclusiviteit kenmerkt zich wel omdat ik ze zelf niet op Chrono24 zie staan.
Nice!

![]()
Ah, de bull shit generator staat weer aan ![]()
JoeJoe!!
Ze zijn iig van de 0 af
![]()
![]()
goud dit
Witte sokken in badslippers en een Van Dam. Meer heeft een moderne man niet nodig. Minder ook niet.
Deze is nep! Zie je aan het datumvenster.
Ik ben in de war, heeft iemand echt zo’n ding aangeschaft? ![]()
Kijk, ik snap dat hier een topic voor gemaakt is. Om eerlijk te zijn had ik dat nooit verwacht. Ik heb nog nooit horloges van dit kaliber gezien op het forum. Ach ja, een forumlid mag dromen. Dromen dat hij ooit het pad tot het bemachtigen van een Van Dam horloge mag bewandelen.
Je hebt mensen die ‘m kopen en de hele groten die ‘m gratis hebben gekregen.
Dank Bap, dat is lief!
#influencers #helegroten #valentijnsdag
Ik denk dat hier echt wel een filosofie achter zit. Joey kennende. Dat de overgang in het echte leven ook niet zo hard en zwartwit is. Maar een subtiele beleving. Zoiets.
Ik denk dat je een Van Dam polo vergeet
Als je een Van Dam hebt, kan de rest in de vuilbak, waar ze horen.