Damn, perfecte cadeau voor de jongeman in je leven die net zijn propedeuse gehaald heeft aan de Hustler University.
Het is toch Joe?
Wauw!
Met 1 order per maand bleef Van Dam wel heel exclusief!
Off topic, ik heb getwijfeld over de slippers!
Ftfy
Echt prachtig. Ik denk dat je dan de rest van de dag niks meer hoeft te doen als je een Van Dam hebt.
Lijkt me een no brainer deze keuze, kijk hoe mooi dat paarse sunnburst eruit springtš„° dat andere horloge heeft schroefjes in de bezel dat heeft van Dam futuristisch weggewerkt
Bij die rechter zie ik ook geen mooi chromen randje om het datumvenster. Lijkt wel alsof het geld op was. Of dat ze op donderdagmiddag dachten: joh het is weekend, prima zo. Printen die handel.
Waar kijk ik in godsnaam na? Replica en replica?
.
Je mening is genoteerd, maar ik denk dat ik voor een horloge in deze prijsklasse liever luister naar mensen die daadwerkelijk weten waar ze het over hebben Ʃn er zelf eentje kunnen betalen.
Jeetje. Ken je toevallig zo iemand?
Ben wel benieuwd naar zijn beweegredenen.
Had jij ook niet wat van die fraaie van dam kledinglijn?
Duidelijk geen kenner. ![]()
Precies. Zeldzamer dan de zoveelste Omega, Rolex of patek.
Tis weer kerst puzzle tijd in huize ![]()
En dat boutje M6 of 8 op de zijkant, geen moeite gedaan gewoon naar de Hubo
vandam.world This isnāt goodbye. Itās see you later.
For now, weāve made the decision to temporarily step away from VAN DAM.
Weāve put a lot of time, energy and ambition into building this brand, but sometimes becoming better also means being able to recognize when the current path isnāt the right one to keep forcing.
Right now, weāre going to take a different route. Build stronger foundations, create new opportunities and focus on generating the resources needed to one day give VAN DAM the attention and scale it deserves.
The vision hasnāt disappeared. Neither has the ambition.
I know there will come a day when Iām in a stronger position to pick VAN DAM back up and continue what we started, with more experience, more resources and an even clearer vision.
So this chapter may be closing for now, but the story isnāt finished.
Thank you to everyone who supported VAN DAM, followed the journey, bought something, shared our content or simply believed in what we were trying to build.
Weāll see you again in the future.
Become your best.
ā
I will Joe, I will ![]()
Zo krachtig dit
Het Van Dam conglomeraat moet je echt zien als een boom met TopCo moedermaatschappijen en sub holdings waaronder weer OpCo,s zijn geplaats. Op dit moment is het geheel in rust maar als deze machine weer gaat draaien ![]()