VAN DAM Only

Het is een familie. Met één absolute leider.

Edit: dat is dus Joey. En niet @ray1981. Maar ik snap de verwarring.

Is dit @Rik niet joey?

Ze hebben geld gemaakt met de verkoop van hun weergaloze horloges en gaan nu in alle rust nadenken wat hun volgende stap word om het merk VAN DAM nog sterker en groter op de kaart te zetten en de wereld kennis te laten maken met nog betere en mooiere luxeproducten van VAN DAM…

“In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti”

3 likes

Let ook op de luxe zwembroek

9 likes

:rofl::rofl::rofl::rofl:

Jij was deze man zijn beste klant!

2 likes

Als ik dat had geweten had ik deze fake Van Dam niet gekocht hoor :face_holding_back_tears:

14 likes

Kennen we deze knaller al?

1 like

Dit is niet een Van Dam :smiling_face_with_tear:
200-1

7 likes

Een Van Dam is wel exclusiever :laughing:

1 like

Kwam ik nu pas achter :rofl:

1 like

Je schrijft enige verkeerd

3 likes

Daar wringt de schoen inderdaad

1 like

Zal ik voor second best gaan?

Als de crypto oplichting goed gaat dan kan zo’n klok er prima vanaf. Succes moet je tenslotte vieren.

Ik heb dit gevlagd. Fake mag niet. En zeker een merk als v Dam namaken is echt not done!:crazy_face:

3 likes

Even voor de duidelijkheid over dit topic:

Dit topic is bedoeld voor alles wat inhoudelijk over Van Dam Watches gaat. Toegestaan zijn onder andere:

• ervaringen met Van Dam Watches;
  • vragen over modellen, materialen, techniek en specificaties;
  • foto’s en informatie over Van Dam Watches;
  • discussies over kwaliteit, ontwerp, historie en afwerking;
  • ervaringen met aankoop, service en aftersales;
  • inhoudelijke kritiek of positieve feedback, zolang deze daadwerkelijk betrekking heeft op Van Dam Watches.

Wat hier niet thuishoort: opmerkingen over wat iemand wel of niet zou moeten kopen, persoonlijke aanvallen, denigrerende opmerkingen over iemands bezit of financiële keuzes en discussies die niets met Van Dam Watches te maken hebben.

Je hoeft een Van Dam-horloge niet mooi te vinden en je hoeft het er niet mee eens te zijn dat iemand er geld aan uitgeeft. Dat is allemaal prima. Maar als je niets inhoudelijks over Van Dam Watches hebt toe te voegen, dan is het wellicht beter om je mening gewoon voor je te houden.

Kritiek op het horloge: welkom. Kritiek op de persoon die het draagt: niet welkom.

Tot slot zie ik ook veel slappe aftreksels van de echte Van Dam, dit is uiteraard niet toegestaan :no_entry_sign:

Laten we het topic inhoudelijk houden en elkaar de ruimte geven om onze eigen keuzes te maken.

15 likes

Laten we AP inderdaad buiten dit topic houden!

Met het, eveneens hoogstaande merk Hodler, wil ik alleen een positieve bijdrage leveren voor de leden waarvoor Van Dam financieel nog buiten bereik ligt.

Als je blijft werken aan je sukkesfullniss kom je er!

Ik zou NOOIT een ander merk op hetzelfde niveau als Van Dam durven te plaatsen.

1 like

Er zijn meerdere manieren om elkaar als familie te zien. Via bloedverwantschap is de makkelijkste manier maar kiezen voor succes en authenticiteit is de weg van de winnaars in het leven.

6 likes

Hier ben ik het niet helemaal mee eens.

10 likes