Meestal vis ik achter het net, maar dit keer heb ik beet: voor een prikkie deze Tissot Navigator Chrono (7734) gevonden! Richard -nu met vakantie- krijgt weer wat te doen!
Menno
Meestal vis ik achter het net, maar dit keer heb ik beet: voor een prikkie deze Tissot Navigator Chrono (7734) gevonden! Richard -nu met vakantie- krijgt weer wat te doen!
Menno
Goede vangst!(tu) Heb je inmiddels al “vaste klanten korting” bedongen?
Leuke aanwinst Menno, ben benieuwd naar het eindresultaat.
Alvast veel voorpret!
Leuke vondst, ben ook erg benieuwd!!!
Waar halen jullie ze toch elke keer vandaan! Ik kom nooit dit soort koopjes tegen
Veel plezier er mee, en ik ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.
Nice (tu)
Kast en wijzerplaat zien er top uit :~
Gefelliciteerd!!
Na een (kleine)cosmetische lift zal deze Tissot er supercool uitzien!
Ik wil er ook zo’n een !!
Groet,
Peter.
Nieuw glaasje en hij is af zou ik zeggen. De wijzers, plaat en kast zien er super uit.
Blijft een mooie klok, de Tissot Seastar Navigator in deze uitvoering(tu)
Grt. Marco
Goeie vangst(tu) Gefeliciteerd! Mooi verkleurde markers heeft-ie, of hoort het zo?
Mooie klok, zeker de moeite waard.
Gr. Andre
Goeie vangst(tu) Gefeliciteerd! Mooi verkleurde
markers heeft-ie, of hoort het zo?
Prachtig geel inderdaad (tu)
gr. Roel
Ik weet nog niet hoe 'ie er uitziet. De Britse verkoper wil 'm wel direct naar Richard sturen als hij terug is van vakantie (maandag is 'ie weer terug, mailde hij). Overigens kan het wel een tijdje duren voordat 'ie klaar is: Richard heeft meerdere horloges van me onder handen en met vaste intervallen is er dan weer eentje van mij aan de beurt
Ik heb wel het idee dat de markers vergeeld zijn en niet dat ze in originele staat zo geel waren. Ik zal Richard vragen om 'm zo ‘vintage’ mogelijk te houden. Zoals jullie van me gewend zijn: wordt vervolgd!
Menno
Dat heb je goed gedaan , gefeliciteerd .
Mooi klokje en die kast ziet er Spic en span uit .
Yo , Manu .
Leuk klokje.
Mocht de wijzerplaat tegenvallen, dan moet je hier maar eens kijken, ik weet niet of het het juiste model is.http://cgi.ebay.nl/TISSOT-1-Zifferblatt-VALJOUX-7734-/110667178819?pt=DE_Kleidung_Schmuck_Accessoires_Uhren_Armbanduhren&hash=item19c4472343
Ik weet nog niet hoe 'ie er uitziet. De Britse
verkoper wil 'm wel direct naar Richard sturen als
hij terug is van vakantie (maandag is 'ie weer
terug, mailde hij).
Ik ken de hele verkoper niet, maar stel dat er iets mis gaat of de klok is anders dan beschreven, krijg je dan geen problemen? Dit omdat ik een aantal keer heb gelezen dat mensen wat via ebay hebben verkocht. Nu kwam de vraag of ze het naar een ander adres wouden sturen, van een vriend b.v. Daarna opende de koper een geschil met paypal omdat het paketje niet was aangekomen.
Hoewel het hier een aankoop betreft en geen verkoop ben ik toch wel benieuwd hoe dat zit?
Wel een erg mooi horloge, ik hoop dat je er veel plezier van mag hebben.
thieuster Schreef:
Ik weet nog niet hoe 'ie er uitziet. De Britse
verkoper wil 'm wel direct naar Richard sturen
als
hij terug is van vakantie (maandag is 'ie weer
terug, mailde hij).Ik ken de hele verkoper niet, maar stel dat er
iets mis gaat of de klok is anders dan beschreven,
krijg je dan geen problemen? Dit omdat ik een
aantal keer heb gelezen dat mensen wat via ebay
hebben verkocht. Nu kwam de vraag of ze het naar
een ander adres wouden sturen, van een vriend b.v.
Daarna opende de koper een geschil met paypal
omdat het paketje niet was aangekomen.Hoewel het hier een aankoop betreft en geen
verkoop ben ik toch wel benieuwd hoe dat zit?Wel een erg mooi horloge, ik hoop dat je er veel
plezier van mag hebben.
Dat is idd een scam en doen ze (oplichters) al een tijdje. Daarom zie je ook bij veel verkopers erbij staan dat ze enkel versturen naar en Paypal geverifieerd adres.
Echt waardeloos dat Paypal hier niet direct op gereageerd heeft. (td)
Ik heb er nooit aan gedacht dat dit als een scam-opzet te zien zou zijn. Maar goed, de verkoper heeft zijn geld binnen en hij kan me makkelijk controleren als hij googelt. Verder heb ik hem via Richard A.'s webblog op het spoor gezet. Ik vermoed dus dat hij wel overtuigd is van mijn goede bedoelingen. En trouwens: wie (behalve ik…) laat een gekocht horloge nog een week bij een eBay-verkoper liggen?
Menno