Van de kerstman gekregen!

Dank u wel kerstman!!







Met doos, omdoos gebruiksaanwijzing en garantiekaart!
Wat ben ik er blij mee zeg!

Uitstekende kerstman heb jij! Proficiat.

volgens mij doe ik echt iets niet goed :smiley:

zonder dollen, van harte met je fantastische kerstcadeau

Mocht je nog contact met die kerstman hebben, zou je hem dan naar mij kunnen sturen?
Gefeliciteerd! Een prachtklok, van een geweldig merk.

Thx voor de reacties en als ik m’n langebaarde in het roodgekleedde vriend nog zie stuur ik em zeker langs.
Ik ga er wel mee langs freddy moeten vrees ik. De urenteller van de chrono (index op 6 uur lijkt z’n eigen leventje te leiden.
Als ik de chrono start loopt hij mee. Stop ik de chrono en reset ik op nul dan reset hij ook netjes op de 12 maar hij begint gewoon opnieuw te lopen. Iemand dit nogal voorgehad, en ho ja voor ik het vergeet, hij zit nogal strak om de pols als iemand een extra linkje weet of heeft liggen ik hou me aanbevolen!!

schitterende klok, prachtig kado van Santa…veel plezier er mee!

Jamaar, jamaar, Yoeri, en er al direct mee in de sneuuw gaan spelen !!!
't Is geen SEA(snow?) master hé !!!

Allez, congrats ! Ge hebt de kerstman toch nen dikke “bizou” gegeven ??? :smiley:

van harte, super om zo’m klok onder de boom te vinden (tu)

Tja Mark da’s waar maar ik vind die uurwerken zo in de sneeuw gefotografeerd die hier wel eens passeren zo mooi dat ik het ni kon laten.
M’n buurman vond het een raar idee om in je kamerjas in de sneeuw een uurwerk staan fotograferen op kerstdag.
Ach ja hij zal minder getikt zijn dan ik alhoewel hij zelf wel en rollie draagt maar da’s meer omdat het een rolex betreft dan om de liefde voor de uurwerken.
je kent die types wel!

Mooie aanwinst

Zowel Sinterklaas als de Kerstman kunnen mijn hobby niet waarderen denk ik. Helaas kan ik geen aanwinst tonen.

Mooie ‘Snowmaster’ (die Marc toch :smiley: )

Fijn kerstcadeau

Geweldig, gefeliciteerd:~

(tu)(tu)

Nou ik ben morgen jarig…wie weet;)

Prachtige Speedmaster date, gefeliciteerd er mee!!

Da’s niet mis, gefeliciteerd met dit fraaie kerstcadeau!

Groeten,

Martin

Heel mooi hoor, ook met die zwarte wijzerplaat.

Gefeliciteerd! (tu)

Proficiat!